23. júla 2014

► levanduľová a rakytníková emulzia do sprchy


Medzi prírodnou a obyčajnou (dajme tomu chemickou) kozmetikou sú rozdiely markantné. Či už sa jedná o pleťovú/telovú/vlasovú kategóriu produktov. Je mnoho ľudí čo povie, že prírodná kozmetika je až moc drahá a preto do nej nechce investovať, na druhú stranu ak Vás trápia nejaké problémy tak účinky prírodnej kozmetiky pocítite ihneď (teda v mojom prípade to tak je). Už je tomu viac ako mesiac čo máme doma v kúpeľke okrem iných aj dva prírodné sprchové géli/emulzie značky Weleda. Používam ich najradšej, pretože mojej suchej pokožke vyhovujú ako žiadne iné. 

Táto sprchovacia emulzia vonia ako čistá levandula, skutočne je to čistá krásna a pomerne dosť silná vôňa levandule. Nie nadarmo sa jej pripisuje, že je relaxačná. Ja ju najradšej použijem keď je už neskoro večer a chcem ísť čo najskôr späť, poprípade keď nemám zrovna dobrú náladu a potrebujem niečo na uvoľnenie a zbavenie sa stresu - v tomto mi úplne vyhovuje. Emulzia má bielu riedku konzistenciu, ktorá sa vôbec nepodobá klasickým sprchovacím gélom, ale akoby telovému mlieku. Pokiaľ ste zvyknuté na množstvo peny, tak pri tejto emulzii si ju neužijete pretože pení len jemne. Keďže táto emulzia je jemná, tak ju používam aj na holenie - nedráždi ani nič podobné. Po sprche mám vždy pokožku jemne prevoňanú a hlavne hydratovanú. 

Zloženie:
voda, sezamový olej, cukrový tenzid, alkohol, mytieaktivujúca aminokyselina, glycerín, karagénan, levanduľový olej, xantán, kyselina mliečna, zmes prírodných éterických olejov.



Táto sprchovacia emulzia z rakytníka má tiež pomerne silnú avšak citrusovú vôňu  a akoby s mentolovým podtónom - fakt paráda, hlavne teraz v lete ak máte radi rannú studenú sprchu ako ja, tak tento gél dokáže človeka "nakopnúť" tým správnym spôsobom na celý deň. Aj sám výrobca ako som sa dočítala odporúča používať rakytníkovú emulziu na rannú hygienu. Samozrejme používať ju môžete aj večer. :) Taktiež má riedku takú bielo-jemne oranžovú konzistenciu - v penení sa nijak nelíši od levanduľovej. Účinky na pokožku má tiež rovnaké ako levanduľová emulzia.

Zloženie: 
voda, sezamový olej, cukrový tenzid, alkohol, mytieaktivujúca aminokyselina, glycerín, karagénan, zmes prírodných éterických olejov, rakytníkový olej, xantán, kyselina mliečna


Ja jednoducho nemám čo týmto emulziám vytknúť - sú parádne, šetrne čistia pokožku, nevysušujú ju ani nedráždia. K tomu tá krásna vôňa - radosť sa ísť sprchovať. Ak hľadáte niečo prírodné do sprchy, tak odporúčam vyskúšať zrovna Weledu. V ponuke okrem týchto nájdete aj sprchovaciu emulziu granátové jablko, ruža a citrus.
TU → eshop.weleda.sk  nájdetete celý roztiment značky Weleda a teda aj tieto emulzie


Vyskúšali ste nejakú sprchovaciu emulziu zn. Weleda?

7 komentárov:

  1. Nevyzkoušela jsem, ale takové věci mám ráda, hlavne když to voní po levanduli.
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak odporúčam vyskúšať teda tú levanduľovú, v akcii sa dá kúpiť aj o tretinu ceny lacnejšia :) Prípadne v DMke pri zľave na celý nákup :)

      Odstrániť
  2. Tu levandulovou bych do budoucna určitě ráda vyzkoušela, miluji všechno levandulové. A naopak nedám dopustit na rakytníkový olej (mimo jiné mi dříve pomáhal na problémy s opary), takže otestování rakytníkové emulze s pomerančovou vůní bych se také nebránila. :) MIRACULOUS STYLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja nemám vyskšané skoro nič rakytníkové, však ani neviem ako vonia taký rakytník,,, ak ti ale pomáhal tak to je dobre, ja našťastie také problémy nemám... :)

      Odstrániť
  3. Anonymný23.7.14

    Taky jsem si tyto sprcháče očuchávala voní intenzivně, a ten obal navíc je krásně barevný....a to vždycky potěší oko :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano s tým obalom máš pravdu, to úplne súhlasím :)

      Odstrániť
  4. Mala som levandulovu emulziu a bola skvela :) jemne peniva konzistencia a najma nadherna vona. Odporucam :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!