24. júla 2014

► letná manikúra, alebo neónová mánia a expresný odlakovač



Tak už aj ja som "podľahla" letnými neónovými nechtíkmi - predsa len lakov nikdy nie je dosť. Neón laky od Dermacolu majú jednoducho svoje čaro.  Hoci doma mám skôr jemnejšie/klasickejšie laky na nechty, tak nebránim sa ani takýmito, ktoré na nechtoch žiaria a je ich priam vidieť v diaľke. Dermacol neónky sú malé, majú len 5ml má to jedno malé  plus, že ich možno stihnem úplne minúť pred tým ako stihnú uschnúť. 

Každý jeden lak je krásne žiarivý - jedine 11 neon fairy je skôr akoby taký efektový nadlak. Laky majú malý úzky štetček, dobre sa s ním lakuje, hoci som zvyknutejšia na väčšie. Trošku ma prekvapila konzistencia lakov, ktorá mi príde o niečo viac hutnejšia, ako majú iné laky od Dermacolu, aspoň tie čo mám doma sú o čosi redšie. Lakuje sa však s nimi dobre, nepruhujú mi, takže s tým som spokojná.  

Najväčší rozdiel medzi lakmi je v ich krytí, z týchto čo mám ja tak žltý a zelený lak majú krytie skoro nulové a to doslova! Môžem si dať 3, 4, či 5 vrstiev laku a aj tak úplne nekryjú. S ostatnými je  to 
klasika - stačí naniesť dve vrstvy a krytie je dokonalé. Výdrž týchto lakov na mojich nechtoch je slabá, neprejdú ani necelé dva dni a už sa špičky olupujú. 

Preto som si všetky laky nanášala takto (aj na fotkách mám tak vždy nechty lakované): 
1.) Použila som OPI odmasťovač nechtu Chip Skip
2.) Na ochranu nechtu som naniesla OPI Natural Base Coat
3.) Pre zvýraznenie každého laku som si nalakovala nechty jednou vrstvou bielo-béžovým lakom OPI My Vampire Is Buff
4.) Naniesla som na nachty JEDNU vrstvu neónového laku

Po tomto postupe som sa z manikúri tešila aj 5 dní. Celkovo som si tieto laky obľúbila, myslím si, že teraz na leto sú skutočne parádne a mala by každá z nás mať aspoň jeden takýto neónový lak. Neónové laky v bežnej cene stoja 1,49€ avšak v akcii ich cez internet kúpite aj na menej ako euro!



Tak a keďže nechty treba aj odlakovať tak nakoniec tu mám pre Vás tip aj na super odlakovač! Najprv som na blogoch som naň čítala samú chválu - dosť ma zaujal a bola som zvedavá či by bol aj u mňa taký super. No a po jeho vyskúšaní, môžem aj ja konštatovať, že je skutočne super! 

Pár krát stačí prejsť po nechtíku týmto fialovým zázrakom a lak je preč - ide to rýchlo, ľahko a skutočne dôkladne odstráni lak (takže pomenovanie EXPRESS je na odlakovači oprávnene). 

Ja veľmi oceňujem, že odlakovač nesmrdí (to určite ocenia aj mnohé z vás, teda aspoň si to myslím), často ma pri odlakovaní rozbolela hlava a bolo mi zle, pri tomto to tak nie je. 

Navyše lak má jemné zloženie s mandľovým olejom, ktoré je šetrné k nechtom, ich lôžkam a jemnej kožtičke v okolí nechtov. Tento odlakovač nechty vyživuje a zabraňuje ich nadmernému vysúšaniu, je bez acetónu. Cena 120ml balenia je 2,29€.


Podľahli ste aj Vy neónovým lakom?

9 komentárov:

  1. Moc krásné, líbí se mi žlutá a zelená. Neonky doma žádné nemám, možná růžovou, ale asi to není přímo neonka.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som skúšala zelený a ružový :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Anonymný25.7.14

    jsou božííííí

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Anonymný25.7.14

    jsou krásné, kvůli práci takové laky nemohu nosit, ten žlutý a zelený bych si hned nalakovala, ach škoda že nejsem mladší, nebo že ještě nemám školní prázdniny, to bych si léto užila
    niki

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. súhlasím, tiež som na tom rovnako

      Odstrániť
    2. Tak je pravda, že nie každý si môže takéto farby dovoliť nosiť...

      Odstrániť
  5. Veľmi pekné, doma nemám takéto laky, páči sa mi žltý a ružové

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Baby úplne s Vami súhlasím! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja som si chcela kúpiť ten odlakovač, ale asi sa dá zohnať len na e-shopoch:/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!