14. júla 2014

► Bio kokosový olej lisovaný za studena - Saloos


Ahojte,

mám tu pre Vás ďalší tip na kokosák → Saloos - kokosový olej , ktorý už mnohé asi poznáte, ale ak niekto nie, tak hopsa šupsa pome na recenziu. :)

Tento kokosový olej od Saloos-u je lisovaný za studena. Má všestranné využitie a to doslova! - ak Vám chutí, tak ho môžete použiť na varenie, a ak nie tak ho môžete použiť na všetko možné čo sa týka krásy (starostlivosť od päty až po vlásky). Olej je balený v plastovej nádobke. Má krásnu bielučkú takú perleťovú farbu a kokosovú sladkú vôňu.  Ja mám kokosový olej najradšej ako starostlivosť o pokožku po holení a na pleť na ranky, teraz v lete je jeho najlepšie využitie na pokožku, ktorá bola vystavená slnku (či už si ju priamo kokosovým olejom natriete, alebo si spravíte s ním kúpeľ) - bude ju hydratovať a upokojí ju a tiež aj ako zábal na vlásky, pretože na tie žiadne ochranné prípravky veľa z nás nepoužíva. 

Tak či onak, tento kokosový olej je naozaj dobrý a to čo robiť má aj robí - také ihneď ako si ho naberiete do rúk. Jediné mínus by som mu dala za to, že po určitom čase mi začal hrudkovatieť, neviem čím to je, ale je to zvláštne - avšak topí sa stále normálne a nejak že by mu to zmenilo účinky tak to nie. Kúpila som si ho pred tuším dvoma mesiacmi a ešte stále ho mám, takže vydrží dlho, samozrejme podľa toho na čo ho používate. :) 

Saloos má v ponuke aj kokosové oleje s rôznymi vôňami (Caffe Latte, Čokoláda, Orange, Tropic, Vanilla), ja chcem niektoré určite skúsiť, takže potom Vám napíšem skúsenosti s nimi.
10 naj účinkov tohto kokosového oleja, sa dočítate na stránkach Saloos-u tu kokosový olej - čistý


Skúšali ste nejaký kokosový olej od Saloos-u?

9 komentárov:

  1. kokosový olej je jeden z mála olejů, který jsem nezkoušela, ale chystám se na něj:)
    Eva Hearts Life

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskúšaj, na nete nájdeš množstvo spôsobov jeho využitia, potom už sama uvidíš na čo ti zaberá najlepšie :)

      Odstrániť
  2. Mám kokosový olej od iných značiek a je to skutočne všestranný pomocník. Ale keď ho miniem, chcem skúsiť Saloos :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento od Saloos-u sa dá kúpiť za veľmi parádne ceny, vždy ho má dáky e-shop v super akcii :) Ja som skúšala iba tento a ešte od Bio planete a Purity Vision, s každým to bol "iný zážitok"

      Odstrániť
  3. Miluji kokosový olejíček :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja ho milujem, teda hlavne moja pokožka po holení :D

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. Vyskúšaj a daj vedieť ako sa ti páčil :)

      Odstrániť
  5. Od Saloosu som kokosový olej ešte neskúšala, ale po tom ako sa mi ten môj v sklenenej nádobke podarilo rozbiť, tak sa mi zdá , že tento je asi v plaste a hne)d sa po ňom poobzerám :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!