5. júla 2014

► ACNECOVER make-up & corrector + mattifying powder



Mnohé máme problematickú pleť, ktorá nám "sťažuje" či už ľahšie či ťažšie život... Dekoratívna kozmetika od Dermacolu - Acnecover, má nám zákazníčkam s problematickou pleťou pomôcť. V rade acnecover nájdete make-up s korektorom v jednom a matujúci púder. Dnes to teda bude o týchto dvoch výrobkoch -  čo myslíte - je dobré do nich investovať?

Oficiálny popis ACNECOVER MAKE-UP & CORRECTOR:
Tónovací make-up s korektorom vyvinutý špeciálne pre potreby problematickej pleti. Upokojujúci tónovací make-up účinne stará o pleť po celý deň, zmatňuje ju, neupcháva póry a potláča tvorbu akné. Olej z austrálskeho čajovníka s antibakteriálnymi a antiseptickými vlastnosťami podporuje regeneráciu pleti. Zincidone ® znižuje nadmernú tvorbu kožného mazu.

Môj názor:
Tak tento výrobok je super. Balenie je klasické tubové, ako má množstvo make-upov, avšak vo vrchnej  uzavieracej časti sa nachádza korektor a v tube samotný make-up. Zakúpiť sa dá v 4 odtieňoch, od toho naj-svetlejšieho pre úplné bledulky až po krásne hnedastú pleť - (odtiene majú čísla: 01, 02, 03, 04). Ja všade píšem, že sa radím medzi bledule, teraz ma už samozrejme opálilo a tak vyzerám lepšie - heh. Tento make-up mám v odtieni 03, teda predposledný v škále odtieňov. Korektor aj make-up majú jednotný odtieň, parádne sa dopĺňajú.
Korektor má poriadne tuhú konzistenciu - má 3g. Make-up má tiež konzistenciu tuhšiu a má 30ml. Oba produkty (hoci je to jeden produkt) sú cítiť po tea tree - nie je to však až tak čistá vôňa. Krytie je stredné, avšak vďaka parádnemu korektoru si táto dvojka poradí aj s väčšími ťažkosťami. Odporúčam korektor aj make-up nanášať štetcami - podstatne to uľahčí prácu - hlavne čo sa týka rozotrenia a stratenia. S výdržou som tiež spokojná, na pleti drží dlho - 8 a aj viac hodín bezchybne potom sa už pomaly vytráca. Aby nebolo všetko ideálne tak tento make-up má aj mínusy.  Mne osobne prekáža vôňa, ktorá mi nevonia...a hoci výrobca píše že pleť po nanesení bude zmatnená, tak to sa u mňa nekonalo - na fotke to nie je vidieť, ale celá pleť sa mi dosť leskla. A preto asi aj bol k tomuto make-upu vyrobený aj púder - čítajte nižšie...


Oficiálny popis ACNECOVER MATTIFYING POWDER:
Kompaktný zmatňujúci púder na problematickú pleť obsahuje výťažok z austrálskeho čajovníka. Vylepšuje vzhľad akné, zabraňuje tvorbe nových vyrážok, vstrebáva nadbytočný kožný maz a neupcháva póry. Zmatňuje pleť a zjemňuje jej štruktúru. Jednoduchá aplikácia pomocou hubkového aplikátora.

Môj názor:
Z púdru som o niečo menej nadšená, ale nie je to na zahodenie. Podľa mňa má parádne balenie, ktoré poriadne drží a teda nehrozí nechcené otvorenie. Súčasťou púdru je hubka - podľa mňa je nanič, nevedela som si s ňou púder pekne rovnomerne naniesť.... Skôr by ma potešilo keby súčasťou púdru bolo zrkadielko, ktoré nie je. Púder nemá nejakú špecifickú parfumáciu, ale je z neho niečo cítiť - žeby ten čajovník? - no neviem. U mňa má rozhodne plus, že sa mi pri nanášaní z neho nepráši. Naopak mínus mu dávam za hlavnú funkciu a to zmatnenie pleti. Pleť dobre zmatní, pri make-upe Acnecover to nejaký problém nie je - tam drží na pleti a nelesknem sa niekoľko hodín, ale keď použijem nejaký iný make-up čo mám doma, tak po prepúdrovaní už niekedy aj po hodine sa znovu až moc lesknem. Najlepší púder od Dermacolu je jednoznačne Invisible Fixing Powder.


          Cena:
             (aktuálna cena v e-shope)
zdroj
                                                                                                            ACNECOVER MAKE-UP 
       CORRECTOR - 6,49€

ACNECOVER MATTIFYING POWDER - 5,73€
zdroj


oba výrobky nájdete na 
e-shope:








Používate teraz v lete make-up alebo bb krém / cc krém / či nejaký ľahký tónovací krém, ... ?


13 komentárov:

  1. Mě pudr velice vyhovuje :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám radšej invisible fixing púder :)

      Odstrániť
  2. Ešte pred niekoľkými rokmi som mala tento make-up. Vtedy sa však predával ešte v starom balení. Nemôžem povedať, že by to bol úplný prepadák, no zase až tak vychváliť ho nemôžem. Pleť sa mi po ňom, presne ako píšeš začala lesknúť a to bez ohľadu na použitie púdru. Druhá vec čo mi nevyhovovala až tak do bodky bol odtieň. Make-up som mala v najsvetlejšom odtieni, no predsalen ho bolo na pleti dosť vidieť a to mi prekážalo. Krytie bolo relatívne v poriadku, označila by som ho za stredné. Make-up som samozrejme vypotrebovala, no ďalšie balenie som si už nekúpila. Až tak veľmi ma nepresvedčil, že by za to stál a hlavne nemám z neho pocit, že by stav problematickej pleti nejako zlepšoval, hoci ten čajovník je z neho ozaj dosť cítiť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S niečím súhlasím s niečím nie, samozrejme že ani mňa až tak nenadchol, aby som si ho kúpila znovu, lebo viem o iných lepších výrobkoch, ktoré ma nesklamali v ničom (napr. hoc to nieje make-up ale tak bb od BRTC - teraz je však na mňa až moc svetlý). Pocit zlepšenia pleti som tiež vôbec nezaznamenala, ale to od make-upu ani neočakávam, hoc to môže mať v popise :)

      Odstrániť
  3. Ja som bola s make-upom veľmi spokojná a páčilo sa mi, že obsahuje aj korektor. Super dvojka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to spojenie je vážne super, hlavne kvôli odtieňu, s ktorým sa sa aj make-up dopĺňa :)

      Odstrániť
  4. ten púder je podľa mňa super :) používam ho ale hlavne na jar :) v tomto teplom období si dávam na večer BB krem od Garnieru a púder od Rimmelu inak cez deň nie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď cez deň nie, tak to máš super, chcela by som mať takú pleť, na ktorú by som si ani ja nič nemusela dávať. BBčka sú super, ale mne tie z drogérii moc nesedia odtieňom :( sú na mna až moc pritmavé :)

      Odstrániť
  5. aj ja som s makeupom spokojna, hlavne preto, že obsahuje korektor, mam ho už doma dlho makeup uz sice nemam ale korektoru je stale viac ako polovica ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj u mňa to tak vyzerá, že korektor mi ostane, ten až tak nemusím používať :)

      Odstrániť
  6. Veľmi pekný článok :) A ten makeup vzyerá dosť dobre, celkom pekne kryje

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu :) áno kryje dobre, teda mne aspoň postačuje :)

      Odstrániť
  7. o tomhle MU jsem uvažovala, nebo ještě taky ten jejich Caviar... momentálně střídám Revlon Colorstay a Gabriellu Matte, ten je teď i lepší, Revlon je hodně hutný a už je to na léto zbytečné, ta GS je taková lehounká. ale asi už přejdu na BB Garnier (to mastné), barvu už na něj mám a na léto mi přijde vhodnější :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!