13. júna 2014

► nová generácia starostlivosti o zdravú pokožku a čistenie



Ahojte :)
od poslednej recenzie sa mi toho nečakane veľmi veľa nakopilo a mala som čo robiť aby som všetko postíhala, porobila poriadne a vypomohla čo som vládala....
Pre predstavu čo som stihla za týždeň kým som neprispievala, tak: úspešne som ukončila prvý ročník na výške,... v stredu som ukončila jednu brigádu, tak teraz  si hľadám novú,... hoci som alergik na seno/trávu/pele tak tento týždeň som strávila väčšinu času na poli, pri tráve a sene :D, keď nie som niekde na poli tak sa piplem v záhradke pri starkých - zameriavam sa na burinu , ktorej je veľmi veľa, lebo majú dve extra veľké záhrady :D, záhrady majú aj výhodu, teraz sa denno denne stravujem jahodami, už ale budú aj egreše a hlavne teším sa na maliny a černice (ale na tie si ešte chvíľku počkám),...  mám nové domáce zvieratko - škrečka - našla som ho skoro ráno pobehovať pred panelákom (bol splašený a veľmi hladný/smädný, keďže už raz dávno som škrečka mala, tak teraz je v klietke a je tuším aj spokojný),...no a popri tom sa udialo ešte veľmi veľa vecí, avšak teraz už je ale opäť všetko tak ako má byť a ja Vám dnes prinášam recenziu na Sébium maska zn. Bioderma, ktorá určite teraz  tomto období zaujme. Maska patrí do radu Sébium, s týmto radom mám mnoho dobrých skúseností a vyskúšala už z neho skoro všetko - takže aká je táto maska?



Prečo siahnuť po maske Sébium?
• Sébium maska odstraňuje nečistoty a reguluje prebytok kožného mazu. Vytvára okamžitý zmatňujúci efekt a príjemný pocit sviežosti.

• Exkluzívny patent Fluidactiv® prirodzene reguluje kvalitu kožného mazu a neupcháva póry.

• Vďaka obsahu kaolínu a antibakteriálnych látok Sébium Maska pokožku čistí a zabraňuje vzniku nedokonalostí. Gumujúci efekt spojý s jemnou textúrou odstraňuje nečistoty, zjemňuje a zmatňuje pokožku.


Maska sa nanáša v silnej a rovnomernej vrstve na suchú dôkladne očistenú pleť. Naniesť ju úplne rovnomerne sa mi zatiaľ nepodarilo, pretože má takú zvláštnu tuhšiu bielu konzistenciu, ktorá sa nenanáša najlepšie, ale dá sa to. Masku následne necháte pôsobiť päť až desať minút - na tvári budete cítiť ako maska zasychá, jemne sťahuje pleť. Po uplynutí doby ju zvláštnym spôsobom dáte dole a to "gumovaním", jemnými krúživými pohybmi po tvári ju odstráňte. Maska sa bude droliť a z pleti opadávať, keď ju už celú z pleti zgumujete tak potom si stačí už len pleť opláchnuť čistou vodou. 
Po použití masky ani počas nej ma pleť neštípala, a nemala som ju vôbec podráždenú. Naopak pleť som mala čistú, zmatnenú a  krásne hladkú - keďže tým ako ju dávate z pleti dole, si robíte aj jemný peeling. Čo je škoda, tak mne sa maska rýchlo (už) minula, použila som ju tuším 6krát. Každopádne táto maska je skvelým pomocníkom, hlavne teraz keď už bude leto.
Cena: 40ml - cca 12€


Tu ju mám nanesenú až v moc silnej vrstve - ale tak pre ukážku, asi ako vyzerá. :)


Skúšali ste už túto novinku? Poprípade inú masku s podobným princípom "gumovania"?

6 komentárov:

  1. Ráda bych vyzkoušela, tak snad :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak cena nie je až tak vysoká, a v akcii sa dá maska kúpiť aj za menej, treba len sliediť na akcie :)

      Odstrániť
  2. tiež ju používam, a tiež sa mi je rovnomerne naniesť nepodarilo :D ale inak je skvelá! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to nanášanie vďaka tej konzistencii nie je najrýchlejšie, ale dá sa to :) najhlavnejší je aj tak výsledný efekt po jej zmytí :)

      Odstrániť
  3. V poslednej dobe som si nakúpila celkom dosť výrobkov od Biodermy, len tak náhodou, že toto je v dobrej cene a toto chcem vyskúšať, ale túto masku ešte nemám. Ale, keď sa pozerám na tú cenu a na to, že si ju minula po 6ich použitiach, tak neviem neviem:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak podľa mňa je cena normálna, samozrejme ako pre koho, ja vychádzam z toho že často si kúpim aj jednorázovú masku, ktorá ma stojí aj 2€ či viac, takže preto som to tak napísala :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!