6. júna 2014

► moje nové vegánske štetce "Go vegan" od ZOEVA



Už dlhšie som si plánovala kúpiť, novú a hlavne kvalitnú sadu štetcov. Moja voľba bola skôr jasná - chcela som nejakú od ZOEVA. Už od uvedenia na trh sa mi veľmi páčil set ROSE GOLDEN LUXURY, tak ako aj píše predajca "Ružové zlato na rúčkach štetcov a nadčasová hnedá taštička robia z tohto setu výnimočný kúsok, po ktorom túži každá žena." Tento set však čo som pozerala už dlhšie sa nedá kúpiť - ani sa nečudujem, že sa tak rýchlo vypredal, však je úžasný. 
Preto keď som si obzerala ďalšie sety zaujal ma práve tento čo aj môžete vidieť - ide o VEGAN BRUSH SET. Tento luxusný set obsahuje 8 nádherných a kvalitných vegánskych štetcov na líčenie tváre a očí. 

Ako teda vyzerá moja prvá objednávka od ZOEVA a čo všetko obsahuje tento set? (dnes to bude hlavne o fotkách) :)


 Pokiaľ Vás zaujme tento set tak stojí 55€ + poštovné. Cenovo to je vyšší level ale za kvalitu si treba aj priplatiť. Každý štetec bol jednotlivo zabalený vo fóliovom obale a niektoré aj v takom gumenom (viď prvá fotka). Celkovo štetce prišli v taštičke BRUSH CLUTCH LARGE (samotná taštička stojí 15,50€). Taštička je elegantná, sýto-čierna z kvalitnej koženky. Vnútro taštičky je zo Shantung saténu v svietivej ružovej s vnútorným zipsovacím priečinkom. 

Jednotlivé štetce:
(pri štetcoch je ich oficiálny popis zo stránky)

104 BUFFER BRUSH

     Okrúhly, hustý štetec z taklonových vlákien. Ideálny na dôkladné rozotieranie všetkých druhov konzistencií od tekutého až po tuhý alebo práškový make-up. Husté, flexibilné vlákna.   
Pri nanášaní tekutého makeup-u s Buffer štetcom dosiahnete Air-brush efekt. Minimalizuje viditeľnosť pórov.
125 STIPPLING BRUSH

Kozmetický štetec z tzv. Duo Fibre vlákien. Pomocou tohto štetca dokážete naniesť hodvábne jemné vrstvy makeup-u, podľa želaného stupňa krytia od jemného až po dramatický. Štetec môžete použiť s tekutými ako aj s kompaktnými produktami pre dosiahnutie Airbrush efektu.
128 CREAM CHEEK

Štetec na aplikáciu farby na líčka a kontúrovanie. Zkosený tvar sa perfektne prispôsobí tvaru lícnych kostí, modeluje bez zanechania ostrých farebných prechodov. Ideálny aj na krémové produkty.
142 CONCEALER BUFFER
  
Ideálna pomôcka na ultra-ľahké nanasenie concealer-u a korektoru aj na menej prístupné miesta. Jemnučké taklonové vlákna nevstrebávajú produkty a sú vhodné aj na tak citlivé miesto ako je okolie očí. Nanášanie korektoru a concealer-u týmto štetcom šetrí Vašu pokožku a zbytočne ju nenaťahuje čím chráni pred vytváraním vrások.
227 SOFT DEFINER vegan

Plochý, oválny štetec na blending. Úžasne jemný štetec na dotyk s dostačujúcou pevnosťou. Vegánske prevedenie najobľúbenejšieho blendovacieho štetca. Taklónové vlákna sú ideálne na nanášanie a rozotieranie krémových produktov.
223 PETIT EYE BLENDER
  
Kozmetický štetec na detailné vytieňovanie očného oblúka. Kompaktný štetec s jemnými taklonovými vláknami je ideálny aj na krémové produkty. Napriek svojej jemnosti poskytuje dostatočnú pevnosť a prispôsobivosť kontúram oka. Vďaka svojej veľkosti je vhodný aj na menšie oči.
235 CONTOUR SHADER

Profesionálny kozmetický štetec zkoseného tvaru na rovnomerné nansenie a tieňovanie púdrovými očnými tieňmi a sypkými pigmentami. Jemné, vegánske taklonové vlákna a jeho zkosený tvar sa prispôsobí kontúram a uľahčí zvýraznenie oka.
317 WING LINER

Zkosený, super jemný štetec na vytvorenie perfektnej očnej linky. Pre všetkých, ktorí milujú výrazné linky. Vegánske, nylónové vlákna sa prispôsobia línii oka a umožnia tak dokonalé nanesenie krémovej, gélovej aj tekutej linky. Tento štetec je ideálny aj na vyfarbovanie obočia púdrovým tieňom.

Tak a toto bola moja prvá kúpa od ZOEVA, s ktorou som nesmierne spokojná!
Tiež už vlastníte nejaké ich štetce alebo sadu? Ste s nimi spokojné? 

15 komentárov:

  1. Anonymný6.6.14

    super článok :) do štetcov sa vyplatí investovať :) tiež nedám dopustiť na štetce :) už by som ich nikdy nepustila z ruky :D
    Marie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu a áno vyplatí sa investovať, doma mám niekoľko lacných ale aj drahších štetcov a rozdiel v nich je znateľný. Tieto od Zoeva sú parádne jemnučké, tak som rada že som si ich kúpila. :)

      Odstrániť
  2. Vypadají skvěle :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie len vyzerajú ale aj v skutočnosti sú skvelé :)

      Odstrániť
  3. Vyzerajú nádherne. Od Zoeva ešte nič nemám, ale nedávno som si objednala dve sady štetcov a to od Real Techniques Core Collection a Ecotools, tak som zvedavá, aké budú.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Viem viem na blogu som ti ich videla, o Real Techniques som čítala len samú chválu, aj podla fotiek vyzerajú byť super, len nepáči sa mi ich rúčka, takže z čisto dizajnového hľadiska by som ich asi nekúpila :)

      Odstrániť
  4. Sen!! :)

    http://werushberry.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si na ne šetrila, takže treba šetriť a potom si dopriať :)

      Odstrániť
  5. Aj ja mám od Zoeva sadu štetcov, a to tú Bamboo sadu. Som s nimi spokojná, sú veľmi kvalitné a páči sa mi aj ich dizajn. Rovnako aj tieto tvoje sú krásne a obdivujem aj tú krásnu taštičku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten set je podarený, má veľmi pekné a dobré púzdro, ale opäť ako pri Real Techniques nepáči sa mi ich rúčka, takže z čisto dizajnového hľadiska by som ich asi nekúpila, keby bola čierna už by to bolo dokonalé :)

      Odstrániť
  6. ja si šporím na tú najväčšiu sadu od ZOEVI..ale super že si dala túto recenziu lebo vyzerajú úžasne

    pls follow me:
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Popravde, osobne ma moc Zoeva neláka, zato posledné dni pokukávam po sade Fresh & Flawless od Ecotools a nie, netajím sa tým, že hlavne kvôli ich krásnemu dizajnu O:-) :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Anonymný29.4.16

    Ahoj, môžem sa spýtať odkiaľ si to objednávala, ďakujem :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!