14. júna 2014

► keď sa príroda stará o pokožku tela - vegánske telové mlieko



Dnes to bude o ďalšej novinke na slovenskom trhu. Pôjde o zvláčňujúce telové mlieko Skin Blossom, ktoré som mala možnosť testovať vďaka BioBeauty. Značku som pred tým vôbec nepoznala a ak ju nepoznáte ani vy, tak tu je jej stručná charakteristika:

SkinBlossom vyrobilo prírodné produkty z účinných organických zložiek. Všetky produkty sú schválené nezávislou organizáciou Soil Association a sú taktiež registrované Vegan Society ako vhodné pre vegánov. 
Výrobky obsahujú  98,85% zložiek prírodného pôvodu, a neobsahujú žiadne prísady ako SLS, SLES, ALS, Phylates, Parabény, Phenoxyethanol, DMDM, PEGS, Silikóny, umelé vône a farbivá, Urea, DEA, MEA, TEA & Glycoly. Samotné produkty a aj jednotlivé zložky sa netestujú na zvieratách.


Charakteristika telového mlieka:
Hydratácia a výživa pokožky je zabezpečená bohatou zmesou mandľového a avokádového oleja pre hydratáciu, Argánového oleja pre regeneráciu a kakaového masla pre zjemnenie. Pokožka je dokonale vyživená a hydratovaná bez pocitu nadmernej mastnoty, jemná pomarančová vôňa prináša aromaterapeutický účinok a povzbudzuje zmysly.   83% zložiek je organického pôvodu a výrobok spĺňa prísne kritéria pre organické produkty starostlivosti o telo organizácie Soil Association. Telové mlieko je vhodné aj pre vegánov, čo zaručuje registrácia Vegan Society. Jemné zloženie tohto organického telového mlieka ho robí vhodným pre všetky typy pleti, vrátane citlivej.  

Moje hodnotenie:
Obal telové mlieka (ale aj celkovo všetkých produktov tejto značky) je tmavo zelenej farby s bielim popisom. Celkovo pôsobí jednoducho a zároveň zaujímavo. Zo začiatku sa to nemusí zdať, avšak obal je priesvitný a tak po čase budete vidieť, koľko produktu ešte ostáva (viď posledná fotografia). Dávkovanie zabezpečuje praktická pumpička, takže ti obal aspoň celý neocapete. Pumpička sa dá aj zaistiť, takže telové mlieko si môžete zobrať aj so sebou ak niekam cestujete.
Vôňa mlieka je čisto prírodná, je v ňom skutočne cítiť pomaranč, nie je to však silná vôňa, ale len jemná decentná. Konzistencia na to že je to telové mlieko je tuhšia/hutnejšia, ľahko sa rozotiera a zapracováva do pokožky. Po poriadnom rozotrení/zapracovaní  pokožka na povrchu neotáva lepkavá. Naopak na dotyk je veľmi hebká, "rozžiarená" a aj jemne prevoňaná, vôňu je cítiť dlhší čas. Čo sa týka účinku hydratácie tak s tou som veľmi spokojná. Ja mávam najviac suché nohy a po použití tohto mliečka som so suchou pokožkou nemala vôbec problém. Taktiež som nezaznamenala žiadne podráždenie.


Keďže filozofia tejto značky je silne ekologická, tak aj obaly sú z recyklovaného materiálu. Vzorky u tejto značky nenájdete, pretože vzorky by tvorili zbytočný odpad z obalov a aj samotné výrabanie vzoriek by sa premietlo do zbytočného navýšenia cien. Keďže sa jedná o prírodnú kvalitu, tak mnohé určite poteší aj ceny celkovo všetkých produktov tejto značky, ktorá je naozaj parádna.
Toto 300ml telové mliečko si môžete zakúpiť v e-shope BioBeauty, za 9,99€

Recenzie aj iných blogeriek na iné výrobky nájdete na fb stránke Skin Blossom alebo BioBeauty.

A takto aspoň vidíte koľko produktu ešte ostáva. :)
Poznáte Skin Blossom? Zaujal Vás nejaký výrobok z ponuky?

5 komentárov:

  1. rada by som ho skúsila a ak krém na ruky ma zaujal, všetko vyzerá super aj cena je božská

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cena je naozaj skvelá a aj iných výrobkov, a ináč aj mňa zaujal krém na ruky, ale tiež by som rada vyskúšala aj prípravky na pleť :)

      Odstrániť
  2. Krásný obal, opravdu moc se mi líbí, mléko také,ale mco nemusím kakaové máslo v obsahu, nevoní mi ...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!