15. júna 2014

► Avon laky Gel finish a Speed Dry+



Ahojte :)
Dnes prichádzam s recenziu (hlavne s fotkami) na laky, ktoré už mám doma dlhšiu dobu, avšak nafotiť a vyskúšať ich všetky - tak na to bolo treba dlhší čas. Na testovanie som obdržala 4 nové laky s gélovým efektom, takže o nich to dnes celé bude + predstavím Vám ešte jeden rýchlo-schnúci lak Speed Dry+. Fotila som ich vždy dvojako - doma pri dennom svetle a vonku keď svietilo slniečko.


Charakteristika lakov od výrobcu:
Laky na nechty s gélovým efektom - manikúra s gélovým efektom 3 v 1, lesk ako z profesionálneho salónu. Účinky: podkladový lak na nechty pre vyhladenie a ochranu, farebný lak na nechty pre výrazný vzhľad v jednej vrstve, povrchový lak na nechty pre posilnenie a intenzívny lesk.

Rýchloschnúci lak na nechty Speed Dry+ - Rýchloschnúci lak na nechty Speed Dry+ so špeciálnym zložením schne už v priebehu 30 sekúnd! Efekt: Vďaka novému upravenému zloženiu so sopečnou horninou sú nechty na dotyk tvrdé ako skala. Rýchloschnúca farba im dodáva nádherný, vysoko lesklý vzhľad.

Názvy lakov s gélovým efektom zľava: fabulous, perfectly plum, marine blue a barely there 
Moje hodnotenie:
Laky na nechty s gélovým efektom 
Zo začiatku sú všetky zabalené v krabičke,  na ktorej nájdete ingrediencie a názov laku. Laky majú klasické fľaštičky ako aj všetky ostatné druhy a majú plochý štetček. Ako môžete vidieť na fotke vyššie, tak líšia sa len tým, že zo spodnej strany im chýba popis (názov).  Laky majú hustú krémovú konzistenciu a klasickú vôňu, ktorá je pre laky typická. 
Všetky 4 laky majú krásne sýte farby. Ak použijete pri lakovaní jednu hrubšiu vrstvu, tak krytie je dokonalé. Pri slabšej samozrejme treba dve, ale celkovo kryjú naozaj super. Laky nepruhujú, naopak pekne sa na nechte "rozlejú" a tvoria pekný celok. Celkom rýchlo aj schnú, ak použijete dve tenšie vrstvy tak trvá cca 7 minút, kým budete mať dokonale nalakovanú jednu ruku. :) Mne vydržali na nechtoch najviac 3 dni, v ten tretí deň sa už začali olupovať špičky, bez nadlaku/podlaku. Po odlakovaní som od nich nemala zafarbené nechty.

Opäť aj tento lak je zo začiatku zabalený v krabičke, taktiež má klasickú fľaštičku a plochý štetček. Farba je tiež krásna sýta, zdá sa mi však, že je o kúsok menej krémovejší - na úplné krytie treba dve vrstvy. Lak schne skutočne do 30 sekúnd. Taktiež nepruhuje a krásne sa rozlieva. Výdrž je priemerná 3 dňová, keďže z radu Speed Dry+ mám odkúšaných už viacero lakov, tak nikdy z tohto radu mi na nechtoch lak nevydržal dlhšie. Pri tomto laku odporúčam použiť podlak lebo trošku nechty farbí.
Štetčeky - na fotke to tak nie je vidieť ale v skutočnosti sú úplne rovnaké.
fabulous
perfectly plum
marine blue
berely there
mambo melon
Čo hovoríte na laky s gélovým efektom? Skúšali ste už nejaký?

8 komentárov:

  1. Dva z těchto odstínu mi mají brzy přijít, už se hrozně těším až je vyzkouším jelikož vypadají skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Musím teda říct, že vypadají fakt hezky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som momentálne na gel finish lakoch závislá:) Napriek tomu, že mi na nechtoch viac ako 4 dni nevydržia ( mamke vydržia aj 7), nechty mi krásne spevnia a mám pocit, že sa mi oveľa menej lámu.

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já teda úplně nechápu jejich smysl, nikdy jsem si nepřála, aby moje nehty vypadaly jako gelový, takže mě tahle vlna nějak minula, i když zrovna tyhle odstíny jsou moc hezký. Asi jsem konzerva. Celkově mi laky od Avonu nesedí, jak píšeš, vydrží tak 3 dny (a to i když dám podklad a topcoat).

    beautybar by lb

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja mam doma od speed dry ballerina a asap pink, gélové som ešte neskúšala a ani podľa fotiek v nich rozdiel nevidím. Škoda je, že speed dry mi na nechtoch nevydržia ani deň, prejde pár hodín a špičky už mám ošúchané.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten perfectly plum je nádherný :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. mám teď "gel like" od Bourjois a je úžasný, perfektní kartáček, krásně se lakuje, v jedné vrstvě dokonale sytá barva aten lesk! ale vydrží tak dva dny max :( i když já stejně barvu měním skoro denně, takže mi to tak nevadí

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ďakujem kočky za Vaše reakcie :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!