1. mája 2014

► zmatňujúci denný krém alebo báza pod make-up?!



Dnes som si pre vás pripravila recenziu na denný zmatňujúci krém Balea Teint Perfektion,  ktorý som dostala na testovanie od DM drogérie :) Tento krém je určený pre všetky typy pleti, je bez parfémov a nanášať ho môžete na vyčistenú tvár, krk a dekolt. 

Popravde s niečím podobným som ešte skúsenosť nemala, tak som sa na testovanie tešila. Konzistencia krému bola tuhá a zároveň jemná, pri roztieraní vytvára hodvábne jemný pocit, krém je sfarbený do jemnej ružovej farby.  Skôr ako denný krém mi to prípomína nejakú bázu pod make-up, predsa len keď sa pozriete na zloženie tak je to plné silikónov. Pretože mi to nepripomína krém ale bázu som ho nepoužívala denne na pleť. Moja pleť potrebuje nejakú výživu a hydratáciu a z tohto krému to nedostane. 

Avšak všetko čo bolo v popise krému, tak všetko splnil. Pleť bola v okamihu zmatnená, vôbec sa neleskla a na dotyk bola krásne hladká. Krém akoby pleť vyhladil, póry aj vrásky boli "menšie" (trošku ich krém vyplnil) a tak po nanesení make-upu, pleť pôsobila krajšie. Ako som vyššie uviedla neviem si ho predstaviť nosiť každý deň ako denný krém a preto som ho používala tak 3 krát do týždňa. Pleť mi naň reagovala dobre, žiadnu alergickú reakciu som nezaznamenala. :)

Cena: 30ml - cca 3 €


Skúšali ste nejaký podobný krém? 
Ako naň reagovala Vaša pleť?

11 komentárov:

  1. Tak ten vypadá opravdu zajímavě, možná bych ho vyzkoušela jako tu bázi pod makeup :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja ho vlastne tak používala, keď som vedela, že budem od skorého rána do večera preč a v zhone, takže to je dobrá voľba, ale ako každodenný krém to skutočne nie... :)!

      Odstrániť
  2. Vypadá to jako Perfect Blur od Garnieru, ale o více než polovinu levnější.. Dá se koupit? Že bych se po něm podívala v DMku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež mi to tak prišlo hoci ten som nemala, ale podľa fotiek na blogoch sa na to veru dosť podobá... a áno zoženieš ho v každej DM drogerii, teda pokiaľ nebude vypredaný :)

      Odstrániť
  3. Asi se po něm podívám :)

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak skús a uvidíš ako bude na tvoju pleť reagovať, však cena nie je rujnujúca ::)

      Odstrániť
    2. Fuj silikony má pleť nemůžu škoda :)

      Odstrániť
  4. Jestli to funguje jako báze, tak za tu cenu je to super a asi si na to tenhle krém zkusím koupit :) Ale věřím, že spoustu lidí, co potřebují krém, tohle naštve...

    Little Notes

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja v tom denný krém teda vôbec nevidím, už aj kvôli tomu zloženiu, ktoré pleti nedá žiadnu výživu či hydratáciu, a tiež aj tá textúra tomu tak nasvedčuje :) Ale ako báza je to super, na dlhý deň v zhone sa hodí tento výrobok použiť :)

      Odstrániť
  5. Mala som bázu od Garnieru a toto mi pripomína to isté, moja pleť tú od G neprijala dobre a celá som sa vyhádzala, s týmto by som tiež narábala opatrne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Samozrejme že nie každému niečo podobné vyhovuje, tak dúfam aspoň že sa ti pleť dala rýchlo doporiadku :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!