27. mája 2014

► parádny pomocník v horúcom počasí - termálna/dermálna voda



Ahojte znovu :)
dnes sa zameriam na pleťovú kozmetiku a to na termálne/dermálne vody (o ktorých je teraz na blogu veľa počuť). Ja sa však nezameriam len na jednu konkrétnu. S kamarátkami sme raz rozoberali aj túto tému a v podstate jedna polovica ich používa a druhá nie, pretože nevidí v nich nejaký hlbší význam. Tiež prevládal názor, že tieto vody sú drahé a vlastnosti ktoré majú, majú aj klasické minerálky, ktoré si nalejete do rozprašovača...(ak máte aj vy takýto názor, možno Vám ho vyvrátim a skúsite aspoň nejakú).... Ja som sa s termálnou vodou stretla už dávno (teraz ani neviem kedy to bolo), ale viem, že som ju  vyskúšala vďaka nejakému časopisu a bola to malá termálna voda od Avene. Dodnes som vyskúšala len dve vody a to už spomenutá od Avene termálna a z Biodermi Sensibio dermálna. Najnovšie som si však objednala od Uriage (čo je pre mňa neznáma značka), tak čakám, že už zajtra mi kuriér donesie balíček a budem ju môcť vyskúšať. :) Tak teraz už prejdem k predstaveniu termálnych vôd, ktoré som mala a ktorú očakávam...
 :)



Z toho čo som vyskúšala, tak Avene je mojím jednoznačným favoritom. Avene má jedinečné a konštantné zloženie, ktoré jej dáva upokojujúce účinky. Upokojuje sčervenanie pokožky - po jej aplikácia, sčervnanie ihneď ustúpi, alebo pomáha aj pri podráždení pokožky po expozícii na slnku. (odporúčam si ju brať so sebou, pokiaľ chodíte na turistiku) Pomáha aj po použití dráždiacej kožnej liečby prípravkov na liečbu akné - čím som si tiež prešla...,no a v neposledku je vhodná aj pre detičky - na zapareniny dojčiat a iné lokálne podráždenie prípravkov. Má extra jemný rozprašovač, ktorý na pleti nezanecháva kvapôčky.

Stručná charakteristika vody:
- Nízky obsah minerálnych látok
- Bohatá na stopové prvky
- Neutrálne pH
- Dusík
- Bez zápachu, bezfarebná, bez chuti
- Bez konzervantov





   
Dermálna voda, primárne určená pre citlivú pleť. Je to taktiež osviežujúca voda vo forme rozprašovača vyvinutá tak, aby upokojila a zlepšila komfort všetkých typov pokožky, aj tej najcitlivejšej. Táto voda má o niečo menej jemnejší rozprašovač ako Avene a tak sa Vám môže stať, že sa na pleti objavia aj jej malá kvapôčky.Vďaka presnému pomeru minerálnych solí a oligo prvkov Sensibio Dermálna voda dokonale rešpektuje fyziologické vlastnosti pokožky. Taktiež pleť upokojuje a zmierňuje rôzne negatívne prejavy na pokožke, avšak menej ako Avene.

Stručná charakteristika vody:
- Upokojujúce látky - manitol a zinok
- Mala by byť bez parfému, avšak podľa mňa je jemne parfumovaná
- pH 6,4
- Bez konzervačných látok
- Dospelí, deti, bábätká






Tak túto termálnu vodu som si objednala najnovšie. Som na ňu zvedavá, aká bude a tak celkovo. Čo somn sa o nej dočítala, tak ide o termálnu vodu pochádza z alpského zdroja bohatého na oligo-elementy a minerálnych solí (11 000 mg / l). Je prirodzene izotonická,vďaka tomu nemusíte tvár sušiť po aplikácii. Ideálna je pre každodennú starostlivosť (už od 6 mesiacov) pre všetky typy pleti, dokoncaj pre zvlášť citlivú, čo poteší. 

Vďaka unikátnemu minerálnemu zloženiu Uriage Termálna voda zjemňuje, upokojuje a regeneruje pokožku,pôsobí proti voľným radikálom a aj ju hydratuje. Pridá pokožke žiarivosť a vitalitu. Vyrobená v sterilných podmienkach a balená priamo pri zdroji zachováva prirodzené vlastnosti a pH. Prináša úľavu v prípade: začervenania, podráždenia, seboroickej dermatitídy,podráždenia od slnka, zápalu po holení, atď.





Použiť takéto vody môžete skutočne na čokoľvek, už aj podľa prvého obrázka sa môžete inšpirovať. :) Ja takúto termálnu/dermálnu vodu už teraz zvyknem používať hlavne na turistike, je to neuveriteľne dobrý pomocník, či už na osvieženie, alebo keď cítite, že vaša pokožka vplyvom horského slnka priam horí, tak na jej upokojenie... V lete si ju môžete zobrať so sebou na festivaly, stanovačky, kde Vám môže poslúžiť na očistenie pleti. Tiež je parádna len tak čisto na osvieženie, ak cestuje na dovolenky - v aute, autobuse či vo vlaku, je vždy v lete horúco a ťažko sa aj dýcha, tak s takouto vodičkou je cestovanie určitým spôsobom pohodlnejšie. 
Ja som si termálnu vodu Uriage objednala cez parfums.sk, kde nájdete aj vyššie spomenuté vody, taktiež tam ale nájdete aj iné známejšie termálne vody ako je Vichy Eau Thermale termálna voda či La Roche-Posay Eau Thermale termálna voda. Poslednou výhodou všetkých týchto vôd je fakt, že si môžete vybrať či ich chcete v balení 50ml, 150ml alebo 300ml.


Využívate termálne/dermálne vody? Ako ich používate? 

7 komentárov:

  1. Ja som skúšala od Biodermy :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja som mala od Biodermy, chcem skusit aj novu co uviedli na trh ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A bola si s ňou spokojná? Tiež som zaregistrovala novú, takže časom aj u mňa príde na ňu rad :)

      Odstrániť
  3. Já mám nejraději tu od Avene :-))
    http://mlcoftw.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to súhlasím s tebou, tá je tiež doposiaľ u mňa jednička :)

      Odstrániť
  4. Tiež spm nadšenkyňa :) Používam Vichy v rôzne veľkých baleniach a v zásobe mám aj Avene.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!