8. mája 2014

► jemný odličovač očí a pleťové mlieko+tonik 2v1


Ahojte :)
dnes vám predstvím resp. poviem vám o skúsenostiach s prípravkami na odlíšenie/čistenie pleti. Oba výrobky spadajú pod značku Ziaja, s touto značkou som ja doposiaľ bola celkom spokojná a niektoré výrobky som si obľúbila. Dnes to bude recenzia o výrobku ktorý je perfektný a o výrobku ktorý mne nesadol. Začnem tým dobrým a prejdem k horšiemu (teda aspoň pre mňa).


jemný odličovač očí

oficiálny popis/charakteristika/vlastnosti:
Jemný odličovač očí, je vhodný aj pre osoby s kontaktnými šošovkami. Neparfumovaný. Oftalmologicky testovaný. Aktívna zložka - D-panthenol. Vhodný od 12+.

moje hodnotenie:
Teeeda, tak tento odličovač odporúčam úplne všetkým. Som s ním nesmierne spokojná. Páči sa mi svetlučko-modré balenie, ktoré na mňa vplýva upokojujúco :) a má 120ml. Balenie nemá klasický otvárací vrch, ale má šrobovateľný uzáver. Odličovač je číri a skutočne bez vône.  Stačí ho málo a odlíči oči rýchlo a jednoducho. Miestami mám pocit, že v odlíčení je o niečo lepší ako Dermacol sensitiv eye make-up remover (ktorý je tomuto odličovaču skoro úplne podobný a tiež som s ním bola spokojná). Ziaja jemný odličovač očí pri odličovani vôbec necítiť, oči ma po ňom vôbec neštípu, nečervenajú mi, nerežú ma. Dokonca ani pokožku okolo očí mi nevysúša, nedráždi. Jednoducho paráda, teda ja som sním úplne spokojná.


pleťové mlieko+tonik 2v1

oficiálny popis/charakteristika/vlastnosti:
Čistenie a hydratácia. Účinne odstraňuje make-up a dokonale čistí pokožku. Nenarúša jej ochrannú vrstvu. Tonizuje, osviežuje a intenzívne hydratuje pokožku. Aktívne vyživuje a vyhladzuje pokožku. Účinne upokojuje podráždenia. Aktívne zložky - vitamín E, D-panthenol, komplex zložiek z kozieho mlieka. Vhodný od 20+.

moje hodnotenie:
Keďže tento výrobok sa zaraďuje do radu kozie mlieko, tak je už určite všetkým známe charakteristické biele balenie s kozičkou. :) Obsah balenia je 200ml a funguje na princípe stlačenia. Mlieko je riedke také ako býva pri skoro všetkých pleťových mliekach, avšak toto má krásnu jemnú vôňu. To je asi tak všetko čo k výrobku napíšem pretože som ho použila len raz (prečo? - dočítate sa nižšie) a posunula ďalej. :) 

Tak žiaľ tento produkt u mňa neuspel, hoc ja som s tým aj trošku rátala. Už je tomu skutočne dlho, ale už odvtedy čo som vyskúšala nejaké prvé čistiace mlieko mám s nimi vo všeobecnosti problém. Neviem prečo, ale moja pokožke z nich ostane vždy sčervenaná, až ma páli/svrbí tvár a akoby sa z tých mliek vyhádžem...nie akoby ale aj sa z nich vyhádžem - toto sa mi stalo aj pri tomto pleťovom mlieku (nestalo sa mi to len jeden jediný krát a to pri pleťovom mlieku od Natura Siberica - hydratačné mlieko na čistenie suchej a citlivej pleti). Myslím alebo teda viem, že mojej pokožke vadí nejaká zložka/zložky v tých prípravkoch všeobecne, preto nemôžem napísať že tento prípravok je zlý. Len tak pre info, stalo sa mi to aj pri značkách: Avon, Oriflame, Eucerin, Nuxe, Nivea - spomenula som si na tieto. 


Aj napriek všetkým zlým skúsenostiam, s takýmito prípravkami (pleťové mlieka) nechcem skončiť nadobro a preto sem tam vždy nejaký vyskúšam, aj keď dopredu s obavami... 

Máte tiež s nejakými výrobkami podobnú (dajme tomu dlhodobo zlú) skúsenosť? 

15 komentárov:

  1. ten odličovať očí mám tiež a je super ! :) pekná recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu :) a tak som rada že so mnou súhlasíš :)

      Odstrániť
  2. Příjde mi zvláštní kombinace mléka a tonika :) Mám od Ziaji okurkové tonikum a s tím jsem spokojená.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne to nejak zvláštne ani nepríde, predsa len sme v dobe akej sme a mne sa celkom páči keď hociaká firma príde na trh s niečím čo nejak ešte nie je! "okukané". :)

      Odstrániť
  3. Super recenze :)¨
    já od Ziaji zatím nic nezkoušela, ale je mi čím dál tím sympatičtější, hlavně i tím, že netestují na zvířatech. Z tvé recenze mě zaujal určitě ten odličovač očí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvalu - poteší :) tak to potom určite niečo vyskúšaj, Ziaja je super, predsa len ceny tejto značky nie sú rujnujúce :) napr. taká výhodná a podľa mňa dobrá kúpa je hociaký sprcháč od Ziaji :)

      Odstrániť
  4. Ahoj od Ziaji používám krémy na pleť a jsem s nimi spokojená :-) Určitě vyzkouším i jiné produkty.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A aké konkrétne? Mňa zaujali dva a to buď aktuálne ten tuším najnovší z nechtíkovej línie, alebo olivový ale ten z ľahkou formulou, zajtra pôjdem aj do drogérky tak sa asi naň kuknem keď tak teraz rozmýšľam...normálne mám chtíč si nejaký z tých dvoch kúpiť, no uvidím či mi vojde do rozpočtu :)

      Odstrániť
  5. Měla jsem od Ziaji okurkový krém, ale nic moc :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten pokiaľ viem je na mastnú pleť čo ja teraz ani moc nemám, to skôr v lete by som vyskúšala, aj keď v lete ja prevažne siahnem po krémoch z lekárne :)

      Odstrániť
  6. Taky mám ten odličovač očí a jsem s ním nadmíru spokojená :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mám doma už tretie telové mlieko kozie mlieko, ktoré je fantastické. :) Ja neznesiem silikónové šampóny, po nich mám hlavu ako sušienku

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som s ním bola spokojná, aj so sprcháčom a celkom aj krémom na ruky :) To by ti mohli vyhovovať šampóny od Loccitane (sú extra super), len ich cena nie je zrovna malá :)

      Odstrániť
  8. od ziaja som mala sprchove a to kakaove maslo, pomaranc a kozie mlieko vsetky boli super ale kakao mi po case zacalo vadit a tiez mam kremiky a to uhorka nechtik a kakaove maslo a tie vyuzivam stale kazde na nieco ine nechtikovy krem napriklad na moj vecne supajuci nos
    pozyvam na mini GA http://ela-ika.blogspot.sk/2014/05/majova-giveaway.htm
    Ela

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!