11. decembra 2013

► opticky skrátené nechty



Ahojte kočky,

dnes žiadna recenzia len pár fotiek nechtov :). Konkrétne s týmito som sa raz (tuším minulý mesiac) zapojila do súťaže Rimmel London - úprimne nemyslela som si že s nechtami nejak zabodujem, ale hodili sa mi lebo nechty som mala nalakované skôr ako začala súťaž - tak prečo sa nezapojiť no nie? Laky Space Dust od Rimmel-u sa mi veľmi páčili hneď ako prišli na trh a chcela som mať hlavne 3 ttie tmavé (fialový, červený, čierno/zelený), teraz ich už mám doma a najradšej ich nosím len tak. Predsa len pieskové laky  mi na nechtoch držia fakt že dlho (ale to asi viacerým - že?) a to je paráda, len to odlakovanie achh, ale dá sa to prežiť. :) Ináč konkrétne takto nalakované nechty extra opticky skracujú nechty, takže viem, že sa mi moc toto nehodí, ale budiš...  :)

Praje Vám ešte pekný večer a ak zajtra cestujete tak pevné nervy - snáď nič nebude dlho meškať. :)

8 komentárov:

  1. http://worldneedsbrunettes.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tohle vypadá samozrejmě parádne :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zajímavé :) ten fialový space dust mám taky, byly u nás teď v akci za směšnou cenu, tak jsem ho hned chňapla. je nádherný!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne nechty! Aj tie laky vyzerajú úžasne!


    http://beautyandfashiontipsbynicol.blogspot.sk/?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem za pochvalu žienky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!