3. decembra 2013

► odskúšané/overené a odporučené aj do budúcna


Tak žienky, dnes bude článok trošku z iného súdka. Priateľ bude mať o mesiac narodeniny a ja ja rozmýšľam čo mu opäť kúpim. Rozmýšľam aj nad parfumom, hoc môjmu priateľovi stačí jeden, nepotrpí si na viac. Už sme spolu nejaký ten rok a tak viem aké parfumy môže. Nekupujem ich mu však len podľa zloženia, chcem aby boli niečím výnimočné a to flakónom, vždy hľadám taký, ktorý nejaký netradičný, alebo mi pripomína nejakú výnimočnú udalosť (spojenú s priateľom). Za posledné dva roky mal (má) 3 parfumy a hoc nie sú to už novinky, sú/boli parádne a všetky tieto moje voľby by som pri kúpe opakovala, avšak pre neho chcem nájsť aj vždy nejaké nové a nie mu dať taký, ktorý už mal. Možno ale Vás niektorým z týchto očarí a môžete ho kúpiť svojej polovičke. :)



Tak túto toaletnú vodu som priateľovi kúpila keď sme začali žiť aktívne posilňovaním. Držalo nás to celkom dlho teraz už menej ale drží... V tedy si priateľ aj domov kúpil lavičku aj vak na boxovanie, dnes už sú obe tieto veci v pivnici, radšej zájdeme do posilky. Flakón tohto parfumu je podľa mňa úžasne vymyslený - už sám o sebe napovedá pre koho je tento parfum určený. A ako to býva nech už muži robia čokoľvek, vždy túžia po víťazstve. Davidoff Champion Energy je vďaka svojej dynamickosti a sviežosti skutočným stelesnením sily, energie a výkonu. Energický kokteil grapefruitu a bergamotu vytvára unikátny výbuch sviežosti. Srdce je tvorené tonikom a zmyselnou zmesou čerstvých korenín. Základ s nádychom mužnosti obsahuje céder a dubový mach.


Hlava: grapefruit, bergamot
Srdce: tonik, čerstvé korenie
Základ: céder, dubový mach


Úžasný parfum, ktorý ma ihneď zaujal flakónom, ktorý je lemovaný kožou s potlačou Trussardy My Land. Nielen že vyzerá  tento parfum luxusne on aj je resp. jeho vnútro je úplne luxusné. Názov vône My Land definuje príslušnosť a silnú väzbu muža k jeho koreňom. Sila elegantných drevín, ako aj nadčasovo zmyselný charakter kože sa odhaľuje vo vôni, ktorá je spojením klasického a moderného fougere. Živelne povzbudivá zmes vrchných citrusových tónov bergamotu a zelenej mandarínky spolu s rafinovaným srdcom z levandule a lístkov fialky stojí v protiklade tónom Calone zdôrazňujúcim unikátne mužný charakter. Intenzívna štruktúra drevín obopína tóny kože.

Hlava: bergamot, zelená mandarínka
Srdce: levanduľa, Calone, lístky fialky
Základ: kašmír, vetiver, koža, fazuľky tonky



Na fotke vyššie môžete vidieť rozdielne sfarbené tekutiny parfémov - svetlejšia je toaletná voda (tú má aj priateľ) a tmavšia je parfémová voda. Kúpila som mu ju na Vianoce v tomto článku je 2x na fotke (kúpila som ju aj bratovi :)). Prečo ma zaujala? Pretože priateľ mal tuším to bolo v novembri možnosť si na jednom Bentley aute zašoférovať, čo bolo asi prvý a posledný krát v tedy jeho jazda na takom aute (model Vám nepoviem, do áut ja ja vôbec nevyznám, ale viem že také auto má málo ľudí...).  Ale späť s vôni. Vrchné tóny ponúkajú vzrušujúci kokteil korenistých a aromatických esencií. Výrazne pulzujúce čierne korenie sa v nich spája s osviežujúcim bergamotom a zelenými lístkami vavrínu. Srdce odhaľuje nadčasovú eleganciu a zmyselný pocit hnedej kože. Tóny kože sú zvýraznené prírodnou rumovou esenciou, ktorá dodáva kompozícii ohromnú sýtosť a elegantný návykový charakter, umocnený jedinečnosťou a finesou tónov šalvie a škorice. Cenné tóny drevín odlišujú základ vône. Céder má výraznú, neutíchajúcu vôňu a pačuli má zmyselnú hĺbku a prirodzenú dôstojnosť. Kombinácia drevitých tónov má za výsledok intenzívnu mužnosť. Základ zmyselne dotvára pižmo a živica, ktoré sem vnášajú komfort a hrejivosť.

Hlava: čierne korenie, vavrín, bergamot
Srdce: rumová esencia, škorica, šalvia, koža
Základ: céder, pačuli, pižmo, živicaa 


Tieto 3 parfumy odporúčam nie len ja ale aj priateľ, ktorému sa páčili/páčia. Každý jeden z nich je niečím výnimočný a tak sa oplatí na ne pozrieť aj bližšie. Možno Vám tento post aj pomohol/pomôže ak hľadáte nejakú vôňu pre priateľa, manžela, brata... :) Akurát máme obaja doma aj nejaké vzorky iných značiek, ktoré mi zaslal e-shop  parfums.sk, tak postupne pribudnú aj vzorovacie články. Na záver mám ešte ale dme otázočky:

Podľa čoho vyberáte pre priateľa parfum VY? 
Kúpili ste už niekedy parfum, ktorý Vám pripomína nejakú výnimočnú udalosť (napr. flakónom ako v článku spomínam ja)?

2 komentáre:

  1. manžel má Trussardi My Land a je nádherná a dlhotrvácna ja mám dámsku ale tá je oničom z dámskej som maximálne sklamaná

    OdpovedaťOdstrániť
  2. keby som tak mala chlapa :D ale exx používal všetko od CK

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!