27. apríla 2014

►krabička plná dobrôt už aj na Slovensku



Ahojte žienky, :)

dnes to bude opäť niečo NEkozmetické. O niečo viac ale informatívne keďže o tomto asi mnohé z Vás nevedia, teda aspoň si to myslím... Neviem či ste postrehli, ale v ČR sa pred pár mesiacmi na trhu objavil nový box (box podobný tým kozmetickým). Tento tiež ukrýva každý mesiac množstvo výrobkov, avšak všetky majú plné balenie a sú na jedenie  - je to box plný jedla/pitia zvaný Brandnooz box. Podľa mňa je to parádna myšlienka, aspoň zákazníci ochutnajú niečo nové, čo by si možno ani nekúpili. :) 

A teraz to hlavné, čo by Vás mohlo zaujať ak ste ešte nepostrehli. :)
Brandnooz je  nemecká spoločnosť, ktorá sa rozšírila do České republiky a Poľska, no najnovšie aj k nám na Slovensko. Minulý týždeň bola prvýkrát aktivovaná táto možnosť nechať si box zaslať na Slovensko. Nie je to super?

Pár slov o Brandnooz boxe:
- nikdy neviete čo v boxe bude, každý mesiac je jeho obsah prekvapením
- každý mesiac box obsahuje len plné produkty od známych značiek - niektoré aj tie známe budú možno pre niekoho neznáme :)
- v boxe nájdete plno noviniek, ktoré prišli na trh (čo určite poteší)
- jednotlivé produkty môžete na stránke www.brandnooz.cz hodnotiť, komentovať, za čo získavate body
- doprava až domov, kuriérom a to zadarmo
- celková hodnota výrobkov v boxe je vždy minimálne 330Kč čo predstavuje 12,017€

Tak a teraz by som Vám predstavila čo obsahoval dubnový resp. aprílový box. :)

Tak takýto box Vám príde domov,  je to tvrdá kartónová krabica, takže nejaká deformácia/spučenie/poškodenie výrobkov nehrozí.
Po otvorení tak ako ste zvyknuté z kozmetických boxov sa na Vás "usmeje" uvítací list, s jednotlivým popisom produktov a prospektový leták.
Tak a čo sa v boxe ukrývalo?


Lotus Karamelové sušenky
Tieto sušienky ma veľmi ale veľmi potešili - jednoducho ich zbožňujem. V celkom veľkom 120g balení sú sušienky balené opätovne a to po dve sušienky. Určite ich poznáte z kaviarní kde ich dávajú bežne ku káve. Ja si ich však hocikedy len tak kúpim, a len tak jem. Majú úžasnú karamelovú chuť.
Cena: 120g - 24,90Kč - 0,907€

Lotus Classic 
Tak toto bolo pre mňa prekvapenie a zároveň novinka o ktorej som vôbec nevedela. Pomazánka v skle z klasických (vyššie spomenutých) Lotus karamelových sušienok. Počuli ste už o nej, videli ste ju niekde v obchode? Ja teda nie a je skutočne úžasná, má úplne autentickú chuť sušienok, mňam mňam paráda - chcem ju opakovane! :) Má maslovú konzistenciu, dobre sa rozotiera. Neobsahuje umelé farbivá, dochucovadlá ani nasýtené tuky.
Cena: 400g - 84,90Kč - 3,092€  


Babiččina volba
Česká hladká múka - vysoko kvalitná pšeničká. Múkou sa nedá nič pokaziť, aspoň u nás doma na minie rýchlo. :)
Cena: 1000g - 18,90Kč - 0,688€ 

7 days Borseto
 V boxe som mala variantu s džemom a celými kúskami ovocia (moja varianta bola jablko škorica, niekto mohol mať Borseto s lesnými plodmi) je to buchtička z lístkového cesta, bola parádna plnky bolo dostatok takže bola to taká malá sladká dobrôtka - lepšie ako croissanty. 
Cena: 60g - 14,90Kč - 0,543€


X-Drink Krtečkova voda

Voda/fľaška vhodná resp. určená pre deti. Mala som jahodovú variantu - vodička bola veľmi chutná, nebola príliš sladká - možno pre niektoré deti bude až málo sladká - ale aspoň je zdravšia. Obsahuje vitamíny a minerály, takže pre deti to je len dobre. 
Cena: 350 ml - 11Kč - 0,401€

X-Drink Krtečkova malinovka

Veľmi podobná voda ako tá vyššie spomenutá, až na to že toto je malinovka v plechovke a tak bola malinovka na mňa až príliš sladká. Bola jemne sýtená. Neobsahuje umelé farbivá či sladidlá (avšak je to skutočne až moc sladké) a je obohatená o vitamín C.
Cena: 250 ml -  18Kč - 0,655€

Bonduelle Cizrna
Niekde asi nastala chyba, lebo toto v popise nebolo, namiesto tohto som mala mať v bode nápoj STOCK Mixer. Nevadí - stáva sa. Nápoj mal byť nejaký alkoholický miešaný, vhodný na priamu konzumáciu. Toto by mňa však nepotešilo, nakoľko nepijem a alkohol vôbec nevyhľadávam a ani mi ku šťastiu nechýba. :D Cizrna ma však tiež nepotešila lebo mne nechutí. Takže k nej nemám tiež čo povedať. Azda len to, že je vhodná na priamu konzumáciu, je upravená na pare. 
Cena cizrna: 32Kč - 1,165€
Cena nápoja: 250ml - 29,90Kč - 1,089€

Vitana pyramidka koření
Toto je úplná paráda. Uvidela som len nedávno reklamu a hneď som si povedala, to si kúpim (ja a varenie nie je nič moc ale vývar ten viem a robím často :D) Takže za variantu vývar som vďačná (čo viac som si mohla priať :)). Takéto korenie v piramíde je veľmi praktické, pretože v sáčku je už hotová zmes korenia. Sáčok vložíte do hrnca a po varení ho jednoducho vyberiete. Hotová bomba :)
Cena: 35g - 27,90Kč - 1,016€


Felix Kečup 
Ostrá varianta ma teší - mám rada všetko čo je pikantné aspoň trošku.
Cena: 400ml - cca 40Kč - cca 1,50€

Patifu prémiová tofu paštika
K tomuto neviem čo napísať, lebo tofu nejem, nechala som ju mamine. Ale neobsahuje žiadne konzervanty ani farbivá ani vôňe - takže to môže byť pre niekoho plus. :)
Cena: 100g - 26,90Kč - 0,98€

Kotányi - pažitka a bazalka
K tomuto hádam netreba žiadne slová - každý pozná. :)
Cena: pažítka 5g a bazalka 9g - cena je rovnaká 19,90Kč - 0,725



Koľko stojí tento box? 
Cena boxu je rozdielna, nakoľko máte možnosť si zvoliť rôzne druhy predplatného/skúškového, čím sa cena mení. Tu nájdete celý prehlad - teda 5 možností ako si objednať box.

Celkové hodnotenie: Som veľmi spokojná v obsahom, už aj pre to, že  ňom boli produkty, ktoré sú mne neznáme a tak som mohla resp, stále môžem ich chute spoznávať.

Čo hovoríte na Brandnooz box? Zaujal Vás?
Objednali by ste si ho?

12 komentárov:

  1. Anonymný27.4.14

    Mám ho předplacený a tento byl skvělý :) Hned jsem si vzala 7D na snídani :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som vyskúšala ihneď tú pomazánku, to som ostala úplne prekvapená, že aj pomazánka existuje. :)

      Odstrániť
  2. čakala by som inú nádielku, keď to bol veľkonočný box, ale aj tento poteší

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je aprílový nie veľkonočný box :) mňa teda potešil veľmi som s ním spokojná taký aký je :)

      Odstrániť
  3. ten vitana vývar trojuholníky je velmi dobry do polievky ako stvoreny na miesto bujonu:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už v stredu ho využijem tak som zvedavá ako mi varenie dopadne :) som naozaj rada že mi prišla táto varianta :)

      Odstrániť
  4. Mám ho taky doma :D kukuřičku jsem tam neměla :D já jsem s boxem spokojená. :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No musela sa stať niekde chyba pri tom bonduelle, ale to mi nevadí :) cizrna mi nechutí a alko drink by som nepila takže asi tak :)

      Odstrániť
  5. já ho sleduju, ale nikdy mi ty věci nepřišly nějak extra výjimečné ani nové, takže ho nekupuju, navíc bych toho ani moc nevyužila. zato jsem si teď objednala Zajíce v krabici, což jsou bio potraviny, ne tolik "masové" (dýňová nebo bezlepková mouka by asi v brandnoozu úspěch neslavila :), ale já osobně je využiju víc než tohle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano viem o akej krabičke hovoríš, tiež som si ju všimla, avšak práve ja na bio potraviny si vôbec ale vôbec nepotrpím. Samozrejme že viem, že sú lepšie ale jednoducho v jedle sa nejak týmto neobmedzujem :)

      Odstrániť
  6. Anonymný29.4.14

    Možná jsi dostala cizrnu, protože máš zaškrtnuté, že alkohol dostávat nechceš...?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, no ja som nič nezaškrtávala, ja som krabičku dostala od brandnooz na zrecenzovanie, ale tak mohlo by to byť možné v rámci personalizácie... :) ...ale ako píšem, to mi nejak nevadí, predsa len v domácnosti nie som sama a tak čo nesadne mne, sadne možno druhým :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!