16. novembra 2013

► telový jogurt - dula a hruška



Počuli resp. skúšali ste už niekedy telový jogurt? Ja som ho prvý krát skúsila pred niekoľkými týždňami, a ako ho hodnotím? To všetko sa môžete dočítať v dnešnom teste na Boemi - telový jogurt - dula a hruška.

Oficiálny popis:
Telový jogurt - ľahký a výživný telový krém s obsahom pravého bieleho jogurtu s jemnou vôňou duly a hrušky. 150ml

Moje hodnotenie výrobku:
Telový jogurt dula a hruška má objem: 150ml.   Telový jogurt je balený v tube, takže funguje klasicky na vytláčanie. Má veľmi netradičný obal, ktorý využíva len málo výrobcov. Jedná sa o kovo-plast, materiál, ktorý výzorom pripomína kov ale vlastnosťami plast. Na prednej starne obalu je vyobrazené logo Boemi a nápis o aký výrobok sa jedná, na zadnej strane sa nachádza popis indegriencií, adresy, dátum výroby a spotreby. Malé plus je určite vyrazený dátum výroby - teda aspoň pre mňa, pretože všade bývajú len dátumy spotreby a tak neviete aký "starý" je výrobok.

Konzistencia telového jogurtu je dosť riedka - krém je ľahký. Rozotiera a vsiakuje sa do pokožky pomerne rýchlo. Pri rozotieraní nádherne sladko vonia, natierať sa s ním je jednoducho nádhera - hlavne večer pred spánkom. Keď sa vsiakne do pokožky, tak pokožka je jemnučká na dotyk, jej povrch nie je lepkavý. Pokiaľ máte suchú pokožku tak krém ju ihneď ukľudní a jej povrch zjemní. Hydratuje dlhodobo. Celkovo sa mi tento krémik páčil a nenapadá mi nič čo by mi na ňom vadilo. :)


Trošku horšie je zloženie čitateľné, ale tak dá sa to vylúštiť.

Cena: 150ml - 4,50€ a zakúpiť ho môžete TU


Skúšali ste už niekedy telový jogurt?

7 komentárov:

  1. už som čítala viacero pozitívnych reakcií na túto kozmetiku ale ešte som ju nikdy neskúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tiez mam ten isty je uzasny 😊😊😊

    OdpovedaťOdstrániť
  3. já jsem teď zkoušela tělovou marmeládu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jo a musela jsem si vygooglit, co je dula - česky kdoule :D

      Odstrániť
    2. tiez som googlila v cestine to znie divne :D

      Odstrániť
    3. tiež som si to baby musela vygoogliť, človek sa stále učí a učí :)

      Odstrániť
  4. rada by som ho vyskusala mam rada lahke a vonave kremy :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!