28. novembra 2013

► parfémové novinky, ktoré zatiaľ na ulici "nestretnete" :)


Ahojte žienky :)

dnes som si pre Vás pripravila článok o dvoch "jarných" parfémových novinkách. Obe boli na trh uvedené v mesiaci február - teda aspoň podľa toho čo som si zistila ja (takže toto môžete brať s rezervou). A prečo vlastne  bude dnes o nich článok? Pretože cez víkend som bola na módnej show svadobných šiat a aj v parfumérii za kamarátkou, popýtať sa čo má nové a tak (babské reči veď to poznáte:)) no a okrem iného som už aj rovno vyskúšala nejaké tie parfémové novinky, ktoré ma predtým na internete zaujali. Zaujalo ma viacero či už zložením alebo len samotným flakónom, avšak z vyskúšaných 5 vôní sa mi páčili len 2, no a keby že nemám doma toľko toaletných/parfémových vôd tak by som si jednu z týchto dvoch kúpila. :) (hoci môj wishlist vôní obsahuje aj iné, už dlhšie chcené vône). 


Tak aké novinky Vám odporúčam vyskúšať?
Aké je ich zloženie?




krásna čisto dievčenská/ženská vôňa See By Chloé Eau Fraîche. Novú poetickú a vzdušnú vôňu evokujúcu sviežosť rozkvitajúcich kvetín. Vôňa je veľmi ženská a jemná, See By Chloe Eau Fraiche evokuje nežnosť prechádzky Parížom. Vstupujúc do záhrady, dievča See By Chloe je zahalené vo sviežom a lahodnom vonnom závoji. Najnovší prírastok do rady vôní See By Chloé, ktorého autorom je Michel Almairac sa smelo rozvíja do kvetu modernosti. Vrchné poetické tóny vodného hyacintu sa miešajú s kvetom jablone a jazmínom. Sofistikované základné tóny z vetiveru prinášajú osobitosť a charakter.

Eau Fraîche si prepožičala mnohostranný flakón parfumu See By Chloé. Jemná ružová farba na jeho spodnej časti rozžiari flakón jasnými odleskami, zatiaľ čo priehľadné sklo ľahko odhalí samotnú vôňu. Podľa mňa má neskutočne krásny jednoduchý flakón! :)

Zloženie vône:
Hlava: kvet jablone, vodný hyacint
Srdce: jazmín
Základ: vetiver



CK one RED EDITION for women ponúka nové vyjadrenie sviežosti. Vôňa vás najprv oslní výraznou pulzujúcou sviežosťou vodného melónu a lístkov fialky, ktoré sa spájajú s výbuchom osviežujúcich kvetín vytvárajúc zmes zakázaného objavovania. Tóny sú ženské a návykové, zložené z hrejivej bielej ambry, zmyselného pačuli a intímneho pižma kože. Všetko dokopy vytvára silnú zmes nezabudnuteľnej príťažlivosti a zvodnosti.

Dámska vôňa sa predstavuje vo flakóne z čistého skla s červeným metalickým viečkom a v lesklej červenej krabičke.

Zaujímavá je ak reklamná kampaň tejto vône v ktorej  RED EDITION posúva hranice – horúca strešná párty je nasiaknutá elektrizujúcimi červenými zábleskami. Všetko je také rozpálené a intenzívne. Vzduch je nabitý surovou sexualitou a vzrušením. Hudba duní, muži aj ženy tancujú, keď voda zmočí dav. Scéna pulzuje blikajúcimi červenými svetlami a sirény v pozadí pridávajú náznak vzrušenia a nebezpečenstva.

Zloženie vône:
Hlava: vodný melón, lístky fialky
Srdce: kvetinové tóny
Základ: pačuli, ambra, pižmo


Tak a toto boli novinky, ktoré si ma hlavne svojou vôňou získali :) Obe nájdete na stránke parfums.sk za parádne ceny - (všetky novinky ktoré e-shop ponúka nájdete TU) Ak Vás však parfémové novinky nejak nezaujali, tak potom odporúčam sa poobzerať po stáliciach alebo po parfumoch, ktoré sú aktuálne v akcii  - v akcii nájdete aj moju obľúbenú vôňu Lanvin - Marry Me! :) 


Sledujete aj Vy aké novinky na náš trh prichádzajú? Ak áno tak zaujala Vás nejaká?
Skúšali ste novú vôňu  See By Chloé  Eau Fraîche alebo CK one RED EDITION?
Čo na ne hovoríte? Páčia sa Vám?


zdroj obrázkov: www.etiket.ca  , www.everet-group.com , www.fragrantica.com ,  www.boots.com , www.parfums.sk

11 komentárov:

  1. Ja o novinkách viem vďaka magazínom, každý mesiac je v nich niečo nové, reklám a reklám tak ich ináč nevyhľadávam. Nový CK sa mi páči ale len mužský, ženský ma nejak extra neoslovil a nepáčia sa mi ani flakóny. Naopak Chloé ma flakóny vždy krásne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež sledujem magazíny, ale už pomenej skôr brúsim po internete :) a čo sa týka flakónov tak dalo by sa povedať, že CK vsádza na úplnú jednoduchosť :) mňa ani nenapadlo ovoňať pánsku verziu, nabudúce vyskúšam keď vravíš že je lepšia :)

      Odstrániť
  2. Novinky určitě sleduji, ať už přes blogy nebo různé magazíny. :) Jinak mě moc zaujala See By Chloé, určitě se na ní do budoucna podívám. Aktuálně ale nedám dopustit na parfém Miss Dior Chérie, voní opravdu dlouho a nádherně. :) SINSAY GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa po nej poobzeraj je to parádna svieža babská vôňa :) priznám sa ja som ešte žiadnu vôňu od Diora nemala, ani si teraz na nejakú nespomínam, ktorá by sa mi aspoň páčila podľa vône. :) Ale ako teraz pozerám tak Dior má krásne čisté flakóny, mne sa veľmi páči čistá hrubá línia skla :)

      Odstrániť
  3. See By Chloe ocakavam ako darcek k narodeninam od sestry :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Anonymný25.3.14

    see by chloe je podla mna investicia do vetra, kedze mam parfumovanu vodu z tej edicie a ani ta dlho nevydrzi, takze toaletka bude asi na nic... :) Ck su zaujimave, ale taktiez su to vone, co nie su celodenne :) ak mas rada nieco jemnejsie a chces, aby to aj vydrzalo, tak odporucam napr. bvlgari alebo gucci :) a novinky sledujem, kedze som pracovala v parfumerii a raz za cas kuknem kolegyne :)

    Linda z lillianasworld (som na priatelovom mobile a nechcem ho odhlasovat, lebo bude pindat, tak musim "anonymne" :D )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja naopak mam toaletku a je na mňa dosť silna :D asi to každý z nás cíti rôzne... :)

      Odstrániť
    2. ...je pravda, že všetci všetko cítime inak :) a Linda mám doma aj Bvlgari Omnia Crystalline 30ml nosím si ju do školy :D a páči sa mi ešte Bvlgari Jasmin Noir, ale z nej už nie som tak happy, že by som ju musela mať :D :)

      Odstrániť
  5. Anonymný26.3.14

    baby nekupujte z parfums, je velka pravdepodobnost ze vam poslu fake ako mne.....ak budete chciet, mozem aj hodit fotku, co mi tato stranka, ktora sa chvali originalitou parfemov poslala.....!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :) ja si cez parfums objednávam už niekoľko rokov výrobky či už sama alebo poväčšinou s kamarátkou a za tie dlhé roky sme nemali ani jedna problém. :) Ak si mala problém tak ja byť na tvojom mieste sa im ozvem nech sa to vyrieši (od toho je reklamačné oddelenie), veď predsa každý predajca chce mať spokojných zákazníkov :)

      Odstrániť
  6. Anonymný1.4.14

    Verƴ nice article, totally what I ѡaѕ looking for.


    my web-site - voyance gratuite

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!