19. novembra 2013

► marhuľový pomocník nie len na pery


Ahojte žienky :)

na dnešný krásne slnečný dník som si pre Vás pripravila recenziu na prírodný balzam na pery od Boemi. Ja používam balzamy stále, neprejde deň aby som si pery niečím nenatrela - však čo mi aj iné ostáva keď ich mám suché dosť často. Doma mám niekoľko kúskov (horších, lepších) a vždy mám minimálne jeden na poličke v chodbe, kúpeľke, pri počítači, posteli, v kozmetickej taštičke či len tak v kabelke. 



Popis balzamu od výrobcu:
Ošetrujúci marhuľový  balzam na pery s bambuckým maslom a jojobovým a kokosovým olejom.

Moje hodnotenie:
Ako môžete vidieť na prvej koláži, tak balzam je netradične zabalený - mne sa to páči, vyzerá to pekne. Kovová nádobka v sebe ukrýva 15ml balzamu. Na zadnej strane sa dočítate hlavné údaje ako: indegriencie, dátum výroby a dátum spotreby. Keď som balzam prvý krát otvorila veľmi ma očarila jeho vôňa. Vonia úplne ako čerstvá dozretá marhuľa, alebo teda ako domáci marhuľový džem - skutočne nádherne vonia! Dokonca balzam aj málinko-jemne chutí. :)  

Balzam má tuhú konzistenciu, avšak pri naberaní na prst sa v vplyvom tepla topí. Je výborný na doma ale aj na vonku. Na perách vydrží niekoľko hodín - vyživuje a hydratuje ich. Pokiaľ máte problém s popraskanými/krvavými perami odporúčam ho naniesť v silnejšej/hrubšej vrstve na noc - do rána pery scelý. Ako hovorí môj nadpis príspevku nie len na pery - môžete ho použiť aj na výživu/hydratáciu nechtového lôžka - odporúčam tiež nanášať na večer.

S nadšením konštatujem, že tento balzam stojí za to a určite ho odporúčam. Nenašla som na ňom nič zlé. Možno pre porovnanie:  je lepší ako  hojivý zázrak od Oriflame, či balzam Garnier, a je rovnaký v účinkoch ako balzam od  Figs & Rouge či L'Occitane čo mám doma. 

Cena: 15ml - 3,20€ 

Fotka ešte nepoužitého a už používaného balzamu.

Ako často používate balzamy na pery? Máte ich tiež doma viacero alebo používate len jeden?
Ktorý balzam na pery máte obľúbený?

10 komentárov:

  1. Tak tento si určite objednám! Ja používam balzámy na pery tiež každý deň, minimálne 2-krát.


    http://beautyandfashiontipsbynicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Balzámů mám akorát ani nevím kolik :D Ale nejlepší je stejnak Infadolan!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Infadolan je stará dobrá klasika na rany to je pravda ale na perách som ho hádam ani nikdy nemala... :)

      Odstrániť
  3. mam doma višnový dostala som ho a je užasny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Anonymný14.3.14

    Ja patrím k tým ľudom, čo strkanie prstov do takýchto kelímkov nemajú radi, vadí mi to strašne, keď v kelímku ostanú nejaké baktérie a to ostanú vždy vždy vždy, ruky nikdy nemá človek 100% čisté. Toto by som si nekúpila! Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow, to vypadá dobře! :-) Balzámů moc nemám tak bych si mohla nějaký koupit:-)
    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak tento kusok vyzera fakt lakavo

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mňam balzam ktorý chutí? Tak to vyzerá fakt dobre! Aj zloženie má super! :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!