22. novembra 2013

► Lanvin - Marry me!



Ahojte žienky dnes si dáme ešte jednu "lahôdku" :)

Budem sa venovať môjmu obľúbenému parfumu Lanvin - Marry me! Hoci tento parfum nieje žiadna novinka, keďže na trhu sa objavil v roku 2010, určite Vám odporúčam ho vyskúšať! Vôňa je pre odvážne a zamilované ženy. Marry me! je romantická, zmyselná esencia optimizmu určená všetkým ženám, ktoré milujú byť zamilované. Sú spontánne a odvážne. Neboja sa povedať „Vezmi si ma!“.


Príval veselých kvetinových tónov, radostných ako výbuch smiechu. Vôňa dýcha bezstarostnou hravosťou a ženskosťou. Sen o láske jemný a hrejivý ako náručie milenca. V srdci vône sa nachádza dvojica exkluzívnych zložiek v podobe sviežeho tuniského pomaranča a zmyselného arabského jazmínu. Akordy vône Marry me! sú úchvatné ako láska na prvý pohľad. Trpký pomaranč sa mieša s ovocnou sviežosťou broskyne a delikátnou arómou jazmínového čaju. Zmyselnosť vône odhaľuje omamný jazmín, ktorý strieda sladká magnólia obklopená lupienkami ruží. Zmes bielych kvetín žiari v hrejivých tónoch ambry a intenzívneho nádychu pižma.

Hlava: tuniský pomaranč, jazmín Sambac, broskyňa, frézia.
Srdce: arabský jazmín, ruže, karibská magnólia.
Základ:  biele kvety, ambra, pižmo, céder.


Mne sa veľmi páči akú kampaň pre tento parfum urobil Lanvin – je to čistá rozprávka, príbeh lásky.  Lanvin v reklamnej kampani  ponúkol párik dvoch milencov. Ak máte radi rozprávky tak tu je jedna krátka :)

9:00 – Láska na prvý pohľad na moste Pont des Arts
Prechádza popri ňom. On sa otočí, ich oči sa stretnú. Ona sa usmeje unesená jeho pohľadom. V tej chvíli je možné všetko. Silná, uspokojujúca láska, ktorú čas nezastaví alebo nádherná romanca. Vášnivá a prchká.
13:00 – Obed v Café de Flore
Sedia pri sebe na terase reštaurácie. Spoločne si vychutnávajú nežnú atmosféru. Ich pohľady sa stretávajú, ruky sa dotýkajú, gestá sú harmonické. Vymieňajú si intímnosti, ich dôvera rastie od nesmelého úsmevu k radostnému smiechu. Odváži sa pobozkať ju na krk, okúsi jej pokožku, vdýchne jej vôňu…
16:00 – Potulky úzkymi uličkami Montmartru
Čaká na ňu, je netrpezlivý a nepokojný. Nakoniec sa objaví, jej siluetu obklopuje svetlo. Je ženská a prirodzená. Má na sebe ľahunké šaty z hladkého hodvábu, ktoré sa vznášajú a zvýrazňujú jej dokonalú pokožku.
18:00 – Prechádzka Luxemburskými záhradami
Ruka v ruke sa prechádzajú medzi mohutnými stromami a sochami slávnych ľudí. Za rohom objavujú fontánu Medici. V jej vode nachádzajú svoje smejúce sa odrazy. Sú ako nesmelé deti. Milujú sa 10 minút, 10 mesiacov, 10 rokov…


Vôňa Marry me! je naozaj úžasná a je jednou z najlepších vôní ktoré som kedy mala! Pokiaľ Vás tak ako mňa lákajú kvetinové, jemné a  hlavne sladké vône tak jej kúpu istotne neoľutujete. Už na prvý pohľad sa mi zapáčil flakón, ktorý je čisto dievčenský a tá mašlička - no veru nádhera. Ja som si tento 75ml parfum kúpila ešte v Decembri (v tomto článku môžete vidieť škatuľku), avšak myslím si, že sa na toto ročné obdobie hodí viacej.  Už sa teším aj na leto, lebo vôňa je aj svojím spôsobom svieža, tak aj na leto bude ako stvorená. Má veľmi dobrú výdrž čo isto každá z nás ocení. :)

Pokiaľ Vás zaujala tak určite neváhajte nad jej kúpou - je úžasná! Na parfums.sk ju zoženiete za parádnu cenu - za 75ml flakónik zaplatíte niečo málo cez 20€. Už teraz viem, že keď ju miniem, kupujem ju znovu! Ešte Vám prezradím, že mám ešte jednu veľmi obľúbenú vôňu a to od Bvlgari :) ale o nej niekedy inokedy! :)

Zaujala Vás táto vôňa? Máte ju doma alebo plánujete jej kúpu? Čo sa Vám na nej páči? 
Aká vôňa je pre Vás tá najlepšia?

Na záver ešte reklamná kampaň - video :) :


10 komentárov:

  1. Mám ju v menšom tá vôňa je božská! Učarovala mi aj Lanvin Jeanne je o niečo viac sladšia ♥ krásne fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som inú Lanvinku ani asi neskúšala, neviem,...táto je moja prvá, ale už viem, že nebude posledná :)

      Odstrániť
  2. Anonymný15.3.14

    Ahoj, tento parfém je opravdu krásný, a musím říct že waau! Opravdu krásné fotky! Můžu se tě zeptat jakým foťákem fotíš? Na takové super fotky používáš i lightbox nebo fotíš jen na bílém podkladu? Promiň že tak najednou tolik otázek, ale fotky jsou opravdu super. Přeji hezký zbytek dne. Ela ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Ela, v prvom rade ďakujem za pochvalu, no a fotím zrkadlovkou Canon EOS 550D - podklad mi robí obyčajný biely kancelársky papier. Lightbox nepoužívam. Fotky ale nikdy nemám takéto, mám ich vždy akoby "zašednuté", následne ich jemne upravím v programe GIMP 2.8.10, pokiaľ nemáš ten program doma tak dobré sú stránky na úpravu ipiccy.com alebo picmonkey.com a na koláže je dobrá stránka pixlr.com :) ...nič viac nič menej treba sa s tým len vyhrať, ale ten Gimp je najlepší na úpravu :) Aj ja ti prajem pekný zvyšok dňa :)

      Odstrániť
  3. úžasné fotky si urobila :) ja si ho ešte len plánujem kúpiť, mojim obľúbeným je už dlhé roky Dolce & Gabbana Light Blue :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvelé čítanie a fotografie tiež! Vôňu som mala už dávno určite bude lepšia v lete, na to obdobie sú kvetinové vône najlepšie! Teším na sa Bvlagari rada čítam takéto články

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem Vám žienky :) Daniela a Kaťuška určite ho odporúčam, ten parfum je ozaj super :) a Lilliana článok bude ešte tento mesiac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. miluju lanvin v jakékoliv podobě :D nejvíc ale vůně :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Anonymný29.10.14

    Ahojte, prosim Vás neviete či je kozmetika Lanvin testovaná na zvieratach? akosi to neviem najsť, ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!