18. novembra 2013

► krémovosť, pigmentácia, výživa a hydratácia


Dnes budem pokračovať v predstavovaní noviniek od Avonu. :)

Tentokrát to bude recenzia na 6 rúžov Ultra Colour Absolute. Podľa popisu na stránke tieto rúžiky majú ľahkú krémovú farbu pre okamžité neodolateľne krásne pery. Každý rúž obsahuje vitamíny C a E a kolagén. Pery majú hydratovať, vyživiť a tiež spevniť. Nové rúže Ultra Colour Absolute s technológiou True Color obsahujú komplexnú starostlivosť pre dokonalé pery. S OF15.


Moje hodnotenie:
Každý rúž bol ešte zabalený v ochrannej fólii, v nej ich nemám odfotené samostatne ale v tomto článku ich je v tej fólii vidieť. Páči sa mi farebný, ružový obal, avšak škoda je, že aspoň vršok nieje bezfarebný - pretože cez obal ťažšie rozoznáte odtieň. Z týchto 6 odtieňov sa mi najviac páčia Tea Rose, Rich Merlota Natural Flush - Tea Rose nosím ale asi najčastejšie do školy, práce či len tak vonku. Rúže majú krémovú konzistenciu pripomínajúcu balzam. Ich menší bonus tiež je, že krásne jemne ovocne voňajú. Ako vidíte na fotkách tak sú krásne pigmentované (Natural Flush a Creamy Melon sú však také odtiene, ktoré musíte po perách prejsť viac aby ste s nimi niečo vyčarovali). 

Rúže tak ako aj výrobca píše naozaj dokážu pery krásne vyživiť a tiež ich hydratujú - takže tu majú plus. Čo však je škoda tak to je ich výdrž. Výdržou nevynikajú. Otláčajú sa na všetko - takže treba hlavne nepiť, nejesť nebozkávať sa keď ich máte na perách :), keď som sa išla najesť tak po jedle som rúž už na perách nemala. Celkovo ich však odporúčam vyskúšať a  určite z 20 odtieňov si každá nájde svojho favorita. Netreba zabudnúť, že obsahujú vitamín C + E a kolagén. :)

Cena: aktuálne 4,40€
Všetky odtiene si môžete pozrieť napr. aj TU.

Pri rúži Natural Flush je na ruke identickejšia farba. Odfotené bez blesku.
Odfotené s bleskom.
Páči sa Vám nejaký z týchto odtieňov alebo máte iného favorita? 

16 komentárov:

  1. všetko sú to krásne farbičky! ale najviac sa mi zapáčili rich merlot a radiant raisin:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Anonymný10.3.14

    tie sú nádherné!! ja si ešte počkám, ale už sú na ceste ku mne Fresh Fig a Gorgeous Guava :)) Linda

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mě očaroval odstín Creamy Melon, vypadá nádherně!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mne sa tiež páči z týchto Tea Rose, ale čo sú všetky odtiene tak z nich Plush Plum :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Rich Merlot je krásne krvavý, taký ruž ja môžem! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. všetky odtiene vyzerajú krásne, najviac sa mi páči creamy melon :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mne sa najviac páči Creamy Melon a Lovely Cherry :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jo barvičky jsou všechny nádherné! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne fotky! A tie rúže majú dokonalé farby :)

    http://beautyandfashiontipsbynicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Anonymný10.3.14

    zamilovala som sa :) najkrajšie sú Lovely Cherry a Rich Merlot :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Aaach krásny príspevok a tie rúže vyzerajú dokonale , najmä prvý a druhý odtieň by som chcela hneď:))))


    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Zaobstarala som si odtien natural flush. Skor mi pride ako balzam nez ako ruz.ale to bude asi tym odtienom

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ja mám natural flush a presne taký odtieň som chcela,je skvelý :) ale aj creamy melon sa mi páči,ten mám vo vzorke :))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Opravdu krásné barvy. I z fotek je vidět, že jsou krásně krémové. Jen je škoda, že dlouho na rtech nevydrží, ale pro mě je hlavní, aby nevysušovaly. A taky se mi líbí, jak to máš všechno krásně nafocené, fakt super článek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Milujem nude ruze,takze som si nasla odtien :D a velmi sa mi paci ten melon :) ..citala som kladne recenzie,takze urcite vyskusam :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!