23. novembra 2013

► Buďte hviezdou s novým parfumom AVON Femme!


Spoločnosť AVON Cosmetics predstavila nový dámsky Toaletný parfum AVON Femme, ktorý je stelesnením elegancie a zmyselnosti. Dnes Vám naň prinášam recenziu ako na tretiu jarnú novinku od Avon-u. :)


Parfém je balený v čiernej krabičke s jednoduchým pekným strieborným motívom. Po otvorení škatuľky azda každého očarí flakón voňavky. Flakón pripomína diamant a na prednej strane má nápis Avon FEMME. Farba parfému je pekná, jemná ženská (taká oranžovo-ružová ale viac do ružova). Parfum je z kategórie pižmových kvetinovo-ovocných vôní  a  spája v sebe iskrivú sviežosť lahodnej hrušky, ružového grapefruitu a lístkov fialky v kombinácii s bohatými kvetinovými tónmi magnólie, divokej orchidei a jazmínu. Túto luxusnú zmes dotvára základ vône tónmi teplého jantárového dreva, broskyne a drevín.

Mne sa veľmi páči vôňa tohto parfumu a nakoľko som už vyskúšala veľké množstvo Avon vôní tak ju radím medzi tie lepšie, dokonca medzi takú trojku vôní, ktoré od Avon-u mám rada. Hoci parfum podľa flakónu pôsobí jemne, tak vôňa je skôr ťažšia, ale nie vyslovene ťažká. Ja ho napríklad nenosím na bežný deň, ale mala som ho na oslavách a iných udalostiach na ktoré sa hodil. Výdržou síce nevyniká, ale pár hodín ho je ozaj cítiť. Pokiaľ máte možnosť tak ho pri nejakej Avon Lady určite vyskúšajte, stojí za to! :)



Tvorcom vône je oceňovaný svetoznámy parfumér Herry Fremont, ktorý sa zaslúžil o vznik mnohých prestížnych vôní. „V AVON Femme som chcel zachytiť vôňu, ktorá je moderná žena – inteligentná a vášnivá. Inšpiroval som sa predstavou žiarivých diamantov. Zvolil som tóny kvetinových lupeňov výnimočného a vzácneho jazmínu, ktoré vyzdvihujú ženskú zmyselnosť. Krásu tohto toaletného parfumu obohacujú jedinečné zložky ako grapefruit, guajava, magnólia a červené jablko. AVON Femme stelesňuje pravú vôňu prírody, ktorej tóny sa rozvíjajú na ženskej pokožke.“

Objem: 50 ml
Bežná cena: 24,90 €


Skúšali ste tento parfém? Páči sa vám flakón? Ktorá vôňa  od Avon-u sa Vám páči?

8 komentárov:

  1. Anonymný19.3.14

    Květinové vůně mám nejradši a flakón vypadá skvěle z Avonu už jsem vůně měla a nemohla si nikdy stěžovat :) až nějakou dopotřebuji tak si pořídím tuhle:) máš krásné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takže už si ju skúšala, tak je paráda ak ta oslovila :) Ktorá je tvoja obľúbená vôňa od Avonu?

      Odstrániť
  2. mňa takéto katalógové parfumy neberú, radšej si priplatím :-) ale flakón má pekný

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak je pravda že niektoré katalógové vône sú slabé, ale na druhú stranu sú aj také (medzi ne radím aj túto Femme) ktoré sa vyrovnajú aj drahším značkám :)

      Odstrániť
  3. ešte nemám odskúšaný ale avon všeobecne mám veľmi rada a je super!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak radím vyskúšať najbližšie ak poznáš nejakú avon lady :)

      Odstrániť
  4. Už taký mesiac si ju plánujem kúpiť. Takže asi jej neodolám :)

    http://beautyandfashiontipsbynicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak Nicol podľa mňa neoľutuješ :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!