26. novembra 2013

► Balea a kompletná starostlivosť o poškodené vlasy


Ahojte dievčatá :)

zhruba pred mesiacom som od DM drogerie dostala na testovanie produkty od značky Balea z radu Oil Repair. Tento rad predstavuje výrobky určené na vlasovú starostlivosť. Od DM som dostala šampón a vlasový olejček, avšak ja som si ešte dokúpila kondicionér, aby som mala rad kompletný. Predsa len vždy si po šampóne dávam koncidionér a tak bez neho by testovanie nebolo "to pravé orechové"! :) Nie je to tak dávno čo som vám v januári písala o mojej starostlivosti o vlasy, vtedy som vám tiež predstavila trojicu výrobkov avšak inej značky, po tom čo som tie výrobky minula mi prišiel tento balíček a tak som výrobky hneď aj začala používať. A ako dopadli výrobky po cca mesačnom používaní? Dočítate sa nižšie :) 


Balea Professioal šampón na poškodené vlasy s olejom

Šampón bez silikónu, s ošetrujúcim argánovým olejom, s hydratačným komplexom z pšeničného proteínu, panthenolu a glycerínu. Stimuluje vlasový korienok a posilňuje vlasové vlákno. Posilňuje suché, lámavé a štiepiace sa vlasy. Pomáha predchádzať dedične podmienenému vypadávaniu vlasov. Balenie šampónu má 250ml a má taký hnedo-čierny obal. Konzistencia je tekutejšia a farba je sklovito-biela. Šampón krásne vonia a po nanesení dostatočne pení. Vlasy dobre umyje. Vlasová pokožka ma po ňom nejak nesvrbí a nieje ani napnutá. 


Balea Professional balzam na poškodené vlasy s olejom

Balzam na vlasy bez silikónu, s ošetrujúcim argánovým olejom, s hydratačným komplexom z pšeničného proteínu, panthenolu a glycerínu. Stimuluje vlasový korienok a posilňuje vlasové vlákno. Posilňuje suché, lámavé a štiepiace sa vlasy. Pomáha predchádzať dedične podmienenému vypadávaniu vlasov. Balzam zlepšuje rozčesávanie vlasov a má antistatický účinok. Balenie balzamu má 200ml a má taktiež hnedo-čierny obal. Konzistencia je tuhá taká ako je pri všetkým možných kondicionéroch. Farba je biela. Kondicionéru stačí naozaj máličko, nanášala som ho od polovice dĺžky a po krátkej chvíľke opláchla. Po osušení som mala vlasy poddajné, dobre/ľahko sa rozčesávali a to najlepšie na tom je, že ak máte problém s elektrizáciou tak ako ja, tak táto dvojka si s ňou taktiež poradí. :)

Ak budete používať šampón a kondicionér, tak by sme už po dvoch použitiach mali mať zredukované vypadávanie vlasov o 80%. 
Toto však potvrdiť neviem, keďže tento problém nemám.


Balea Professional vlasový olej na poškodené vlasy

Olejček môžete nanášať dvojako a to buď si olej votriete do vlhkých vlasov pred umytím alebo klasicky po umytí. Ja som prvú možnosť neskúšala, neviem príde mi to trošku ako míňanie :), takže používam ho klasicky. Mne postačí jedno nanajvýš dva stisknutia pumpičkou. Olej si rozotriem v dlaniach a nanesiem na končeky. Niekedy okrem končekov ho nanesiem len tak do vlasov pre lesk, avšak nikdy nie od korienkov! 

  
Celkové hodnotenie: smelo do-toho! Hoci to nieje moja najlepšia starostlivosť o vlasy akú som kedy mala, tak aj tak sa oplatí ju vyskúšať. Ja som tieto výrobky používala na umývanie každý druhý/tretí deň  a teda nesťažujem si. :) Za cca 6€ dostanete parádnu starostlivosť, ktorá sa vyrovná aj omnoho drahším. :)

Skúšali ste nejakú vlasovú starostlivosť Balea? Aký problém máte s vlasmi?

9 komentárov:

  1. Ja mám strašne suche lámavé vlasy tak toto vyskúšam!
    Pekné fotky.


    http://beautyandfashiontipsbynicol.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskúšaj Nicol :) za tú cenu sa rozhodne oplatí a ďakujem :)

      Odstrániť
  2. Jo taky bych ráda vyzkoušela :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Anonymný18.3.14

    baleu mam velmi rada je to kvalitna kozmetika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno to máš pravdu, na to aké sú lacné niektoré výrobky tak majú veľmi dobrú kvalitu :)

      Odstrániť
  4. Olejíček bych moc ráda vyzkoušela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi pekná recenzia. Ja som skúšala zatiaľ len ten olejček a tá jeho vôňa je proste najlepšia a najkrajšia na svete, taká sladká. Naviac sa vo vlasoch drží až do ďalšieho umytia. Používam ho skôr na suché vlasy, podľa mňa veľmi vydarený produkt. Plánujem si kúpiť aj kondicionér, šampónu sa bojím, keďže mám mastné vlasy.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Anonymný1.4.14

    I drߋp a leave a responsе each time I like a pօst on a site or if Ihave something to valuable to contriƅute to the cоnversatiօn.
    Usually it is triggereԁ Ьy the passionn commսniated in
    the post I read. And after this article "► Balea a kompletn� starostlivosť o po�koden� vlasy".
    I was actually moved enoսgh to drop a leave a responsea response ;
    -) I do have a few questions for you іf you usually do not mind.
    Could it bbe simply me or does it give the impresѕion like some
    of the responses come across loke they aree written by brain dead visitors?
    :-P Anɗ, if you are posting at other online social
    sites, I'd like to follow anything fresh you have to post.
    Could you make a list the completе urls of your shared pages likе your twittr feed, FaceƄook page or linkeԁin prοfile?


    Herre iѕ my web-site :: voyance gratuite

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten olejček je super :) Používam ho už dlho a určite si ho kúpim znovu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!