7. novembra 2013

► Oriflame - univerzálny hojivý zázrak



Dnes Vám predstavím azda najvydarenejší výrobok od Oriflame a tým je hojivý zázrak. 

Určite ho už väčšina z vás mala či  aj teraz má doma a tak viem, že nejekú dieru s týmto testom do sveta neurobím.Avšak aj tak si určite pár slov zaslúži.

Prvé "vajíčko", ktoré Oriflame uviedol na trh bol čistý jemný hojivý zázrak (v bledoružovom obale). Tento prvý liečivý zázrak je na báze včelieho vosku a rastlinných olejov s upokojujúcimi, zjemňujúcimi a hojivými účinkami. Tento balzam si obľúbili mnohé z nás a preto postupom času Oriflame prišiel na trh s množstvom rôznych variánt. Ja v mojej zbierke balzamov mám už dlhé roky vždy aspoň jedno toto vajíčko. Na trhu boli resp. aj sú v mnohých variantoch: klasický jemný, kokosový, karamelový, rýbezľový, čokoládový, čerešňový, mandľový, vanilkový.


Balením pripomína malé vajíčko, je pravda že pre niekoho balenie môže byť nepraktické, hlavne ak máte veľké nechty (ja osobne nejak s tým problém nemám), avšak vždy si treba pamätať, že naberať balzam treba s čistými rukami! Každý balzam má tuhú konzistenciu, no má tendenciu sa topiť. Tiež je poriadne mastný. Veľkým plusom týchto niektorých balzamov je vôňa ja som si obľúbila hlavne čučoriedkovú a čerešňovú - keď ich niekde otvorím tak hneď ich je naokolo cítiť - naozaj krásne voňajú.

Keďže ide o univerzálny balzam, tak použiť ho môžete naozaj na všetko. Ja ho používam hlavne sa popraskané pery - ak mám pery silno popraskané tak do pol hodinky mi ich dokáže krásne zjemniť, avšak natieranie musím opakovať naozaj často lebo na perách mi dlho neostane. Použiť ho ale môžete aj na opary, suchú, drsnú či zapálenú pokožku. Tiež je ale podľa mňa dosť účinný na zádery (odporúčam ako nočnú starostlivosť). 

Mnoho ľudí si myslí že vajíčka sa od seba líšia zložením, to však až taká pravda nieje. Všetky obsahujú včelý vosk a rastlinné oleje, líšia sa len v nanajvýš dvoch zložkách - na poslednom obrázku môžete vidieť podľa farby zloženie: klasického, kokosového, vanilkového, čučoriedkového a čerešňového hojivého zázraku. 

Objem: 15ml
Cena: od 1,50€ do 5€


Máte skúsenosť s hojivým zázrakom?
Máte nejaký obľúbený?
Na čo ho používate Vy?

13 komentárov:

  1. ja som vyskúšala všetky a používam ich už roky, neviem si už bez vajíčka život predstaviť :D :) aj teraz mám doma kokos, čučoriedku a vanilku. Používam hlavne na pery, ale vraj sú dobré aj na zničené končeky, čo som sa dozvedela nedávno na našom stretku z Oriflame-u :)
    Inak cena klasického je (mimo akcie) aj 8 €.
    beautybyevka.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na zničené končeky? hmm tak o tom počujem prvý krát to vyskúšam teda - ďakujem za tip :) A čo sa týka tej ceny tak neviem 8€ by som za ten balzam teda nikdy nedala ja som ho vždy kúpila pod 3€, tá cena mi aj príde taká prijateľná ale 8€ teda rozhodne nie...

      Odstrániť
  2. já jich mám doma taky dost, měla jsem několik klasických a pak jsem začala sbírat ty příchutě, nejvíc miluju třešeň, teď mám ten rybíz (prostě fialová <3). jinak hydratuje fakt parádně, na to, že složení není žádná příroda, jsem spokojenější než s balzámem EOS, který si všichni chválí, ale pro mě je to pěkný šmejd. když se namažu kelímkem, tak mám rty hydratované i do rána, EOS sleze do čtvrt hodiny :-/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. EOS som videla ale mňa úprimne nejak nenadchol, neviem nepáči sa mi to balenie, aj keď hej tiež je to vajíčko ale jednoducho Oriflame mi vyhovuje viacej hoci treba doň strkať prstíky :)

      Odstrániť
  3. Jsou výborné, ale docela nepraktické. S dlouhými nehty se to strašně blbě používá:/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já tyhle zázračné kelímky miluji! Pomáhají na popraskané rty a suché, které mám teďka furt. Vždycky je kupuji ve slevách :D Zatím mám ten normální to mám už asi tak 10 balení a čokoládový :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pre mňa je TOP vanilkový a kokosový <3
    gabusiik

    OdpovedaťOdstrániť
  6. je ich presne 7- klasický, vanilkový, mandlový, cokoládový, kokosový, ceresnový, ribezlový....Nemýliš si náhodou čučoriedky a ríbezle????
    :) je to uplne prvý výrobok firmy oriflame a stále je kvalitný...moj oblubenec? čerešna!:P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Majka za opravu tam som si to nejak pomýlila ale vo fotke som ho mala dobre pomenovaný :) a 7 ich nie je je ich potom 8 lebo si ešte zabudla na karamelový :) Aj ja mam najobľúbenejší čerešňový - krásne vonia a po ňom rýbezľový :)

      Odstrániť
    2. más pravdu :) ja so sa tiež doplietla 7 je už tých tuningovaných

      Odstrániť
  7. Ja používam ten jemný, rada by som vyskúšala aj tie ostatné :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja mám doma všetky okrem vanilkového ( ľutujem) a klasické ružove tie aj 3 tuším :D vždy sa rýchlo zapatrošia, ale o to väčšia radosť, keď ich nájdem :D

    http://mona-recenzie.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!