14. októbra 2013

Schwarzkopf - stretnutie blogeriek

Ahojte kočky, ako ste mohli na  fb postrehnúť písala som dávnejšie že idem na stretnutie Schwarzkopf blogeriek. Počas akcie sme mali rôzne prednášky hlavne o vlasoch, ale tiež aj ohľadom blogovania a tiež nám poradil aj fotograf ako by sme mali správne fotiť. Na takejto akcii som bola prvý krát a teda ja som si akciu poriadne užila a hlavne niečo som sa aj dozvedela, prípadne v niečom som sa utvrdila.  Nakoniec sme dostali balíčeky s výrobkami Schwarzkopf . No a keďže mi prednedávnom prišli fotky z akcie tak Vám ukážem ako to na akcii vyzeralo. :)

Naše menovky a zápisník s perom pre prípadné poznámky.
Občerstvenie
Občerstvenie - veľmi chutné chlebíčky :)
Spolu s mentorkami, Veronika mi dávala číslo na taxík, lebo ja sa nejak moc dobre v Bratislave nevyznám a stratiť som sa nechcela.  Preto vždy sú taxíky dobrou voľbou (teda aspoň pre mňa).. :)
A začíname... uvítanie a Peťa nám spúšťa prvú prednášku na čo sú aké výrobky dobré a ako ich správne použiť....
Evka - kaderníčka a prednáška o koloristike

Čo možno viete alebo neviete a mali by ste vedieť, také najdôležitejšie  3body:

• Naša každodenná činnosť česanie vlasov - vlasy by ste si mali česať postupne z dola nahor, teda od končekov, takýmto česaním  si vlasy nepoškodíte a nebudete si ich zbytočne lámať, poprídade ešte horšie si ich nevytrhnete. Nikdy si ich nečešte z hora nadol! Tiež je dôležitý výber hrebeňa, kefy - pozor na kefy s guľôčkami na-konci, tie vlasy poškodzujú, naopak zvolte kefu z diviačích štetín - sama mám takú doma a rozdiel pri česaní je dosť veľký. Jediné čo by Vás od nej odradilo je cena, avšak kvalita je kvalita.

• Farbíte si doma vlasy? Ak áno tak: pri nanášaní farby by ste mali farbu nanášať len jedným smerom, nie hociako! Dajte si na to záležať aby vlasy zbytočne "netrpeli" a keď už budete mať vlasy nafarbené tak ostaňte v danej miestnosti s danou teplotou. Evka nám hovorila že mnohé aj jej zákazníčky jej vraveli že idú na balkón napr.: ak ste fajčiarka si idete zapáliť, ale pozor - tým že sa zmení teplo farbiaci proces sa zastaví. Najlepšie je ak budete v teplej miestnosti, pretože teplo farbenie podporuje. Ako posledná rada je, že ak si idete zafarbiť vlasy - jednoducho budte v pohode, nemajte stres, lebo aj naša nálada ovplivňuje konečný výsledok.

• Úprava a starostlivosť: umývajte si vlasy šampónom na dva-krát.  Potom použite kondicionér buď zmývateľný alebo aj nie (ja v poslednej dobe skôr používam nezmývateľný). Kondicionér nemusíte vždy nanášať na celé vlasy. Po umytí si vlasy zabalte do turbanu - turban ich tak z polovice vysuší - pozor! - nešúchajte si ich nikdy uterákom, vlasy si tak veľmi ničíte. Najlepšie je nechať vlasy potom samovoľne uschnúť. Na bežný deň kedy potrebujete len jemne vlasy zafixovat použite lak so stupňom 1 ten Vám ich zbytočne nezaťaží. Čím viac si na vlasy dáte prípravkou tým ich aj viac zaťažíte, preto používajte iba prípravky nevyhnutné pre úpravu nie všetko čo nájdete doma. Ak používate suchý šampón, tak ten používajte len raz za čas, nenahradí klasický šampón!


Počas stretnutia jednej dobrovoľníčke z nás blogeriek Evka nafarbíla vlasy novou módnou farbou Color Mask.  Ako dobrovoľníčka to vyskúšala Monika. Evka aj Monika sa dohodli spolu na odtieni 368 tmavý gaštan.
Počas farbenia - pozeráme čo všetko sa v krabičke novej farby na vlasy nachádza. Ináč tento rad farieb na vlasy Color Mask neskutočne krásne vonia!! Naozaj krásne :)
Ukážka ako sa má správne nanášať farba na vlasy a tiež nejaká tá debata
Počas doby farbenia, sme si mohli dať prístrojom zmerať akú máme pokožku hlavy, či a ako moc máme poškodené vlasy,... (blogerka Linda)
...,alebo ako sú na tom naše končeky vlasov (blogerka Barborka)
Tak som si aj ja dala otestovať vlásky a z výsledku som bola spokojná.
Posledné prednášky nám predniesli baby z agentúry H1, prednášky sa týka blogu, akoby zaujať Vás čitateľky, ale aj o sieťach  na ktorých by ste nás mohli nájsť :) 

Nakoniec nesmela chýbať spoločná fotka :)
Toto stretnutie sa mi veľmi páčilo a som rada že som sa ho mohla zúčastniť aj vďaka Vám a ako som vyššie uviedla užila som si ho naplno aj keď ja menej vyprávam, ale radšej počúvam. :) :) 

Najnovšie farby pre domáce farbenie Color Mask 

Aké výrobky používate od značky Schwarzkopf? 
Poprípade máte spomedzi výrobkov nejakých obľúbencov?
Skúšali ste už farby Color Mask?

7 komentárov:

  1. super fotky tiez by som sa chcela zucastnit takej akcie muselo byt skvelo to s tym farbenim som netusila ja tiež chodievam na terasu ked si farbim tak už viem preco mi asi slabo chytavali farby niektore, aj som sa uz davno zamilovala do radu oil nutritive hlavne maska z toho radu je bezkonkurencna a color mask som este neskusala perfect mouse mam iste ze mi zafarbi tak ako chcem tak moc neskusam nove =))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekné prostredie ja chodím ale na farbenie ku kaderníčke každých 6 týždňov na odrasty alebo na nejaký ľahký melír, túto značku však moc nepoužívam.....

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na fotke ťa neviem nájsť :O Si tam vôbec? A celkovo vyzeralo stretnutie zaujímavo, skvelo, efektne! Aj článok, ktorý si k tomuto pridala (tie tri body) sú super a čo-to nové som sa dozvedela....Vyzeralo to tam krásne :3 Radosť sa zúčastniť.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já si vlasy barvím, ale používám jen barevné šampony, které se časem vymyjí. Podle těch tří bodů aspoň vím, že si myju vlasy správně :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. na fotkach vyzera ze ste sa zabavili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zaujal me zpusob rozcesavani vlasu, asi to zkusim praktikovat, jelikoz si jindy vyskubu dost vlasu jak se mi cuchaji.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!