16. októbra 2013

Kawar - telové mlieko

Ahojte dievčatá :)

Toto obdobie mám toho naozaj dosť veľa, hlavne čo sa týka školy. Avšak skoro stále spoznávam nových a nových ľudí tak tomu sa veľmi teším. Do školy dochádzam, niesom na internáte ani v podnájme avšak neľutujem moju dochádzaciu voľbu, ani neviete ako Vám niektorý spolucestujúci vedia spríjemniť deň rozhovorom! Normálne radosť cestovať. :) Avšak keďže je tento blog venovaný kozmetike tak mám pre Vás znovu niečo nové. :)

Zhruba pred mesiacom som dostala ponuku na spoluprácu od e-shopu www.maxcare.sk, obchodík som nepoznala ale zaujal ma hlavne kozmetikou ktorú si v ňom môžete zakúpiť, teda aj výrobcami (značkami) ktoré nepoznám. 

Ja som dostala možnosť otestovať telové mlieko značky Kawar.


Kawar predstavuje jordánku kozmetiku z Mŕtveho mora.

charakteristika výrobcu: KAWAR TELOVÉ MLIEKO

z Mŕtveho mora s obsahom minerálov z Mŕtveho mora pomáha zachovávať pokožku jemnú a vláčnu po celý deň. Udržuje jej prirodzenú vlhkosť a zdravý vzhľad. Vysoký obsah minerálov ju aktívne hydratuje a zabraňuje jej praskaniu a začervenaniu. Mlieko je jemné, rýchlo sa vstrebáva a nezanecháva pocit mastnoty. Ideálne pre všetky typy pokožky.


Už len samotné balenie pôsobí luxusne, mne sa páčia odlišné balenia, a telové mlieko balené v škatuľke s výplňou vo mne evokuj menší luxus, predsa len takto balené telové mlieko som ešte nevidela.

Keďže ja sa krémujem denno denne tešila som sa na novú skúsenosť. Telové mlieko sa nachádza v 250ml tubovom balení. Pred prvým použitím je chránené ochrannou fóliou - čo je naozaj super vec, predsa len istota že krémik nebol ešte použitý.


Má klasickú riedkejšiu konzistenciu. Čo ma veľmi milo prekvapilo bola vôňa. Niekedy mi pripomína takú akoby citrusovú a inokedy zase takú vôňu ako majú chlapi napr.: vodu po holení (čo ja zbožňujem keď si ju priateľ dá, takže toto je veľké plus). Vôňa vydrží pár hodín - postupne sa stráca. Je jemná takže s parfumom sa nejak "nebije".

Toto telové mlieko sa dobre rozotiera a rýchlo vpíja do pokožky, stačí ho málo na natretie celého tela. Nezanecháva pocit mastnoty na povrchu pokožky. Čo sa týka hydratácie tak plne hydratuje pokožku počas celého dňa. Pokožku zanecháva hebkú na dotyk. 

Mojím testom toto Kawar telové mlieko prešlo a teda Vám ho môžem odporúčať. Mňa najmä na ňom zaujala tá vôňa - jednoducho nemá  konkurenciu!


Toto 200ml telové mlieko je na stránke www.maxcare.sk  za 5,05€ čo mi príde ako veľmi dobrá cena. KUK TU. :)  no a ak náhodou natrafíte naň počas zľavy týždňa, tak kúpite toto mlieko lacnejšie o 10%. Pozor! - na sklade sú posledné kusy. Pre Vás ktoré hľadáte ešte nejaké Vianočné darčeky, tak na stránke dostať k zakúpeniu aj Vianočné balíčky.

Poznáte e-shop www.maxcare.sk? Poznáte výrobcov kozmetiky ktorých výrobky dostať v e-shope?
Zaujalo Vás toto telové mlieko značky Kawar



10 komentárov:

  1. Kawar poznam velmi dobre kupujeme ju nasej babi uz dlhe roky s tou vonou to u kozmetiky je normalne aj ine pripravky vonaju zaujimavo treba len skusit, ten eshop nepoznam ale dobre vedieT ;;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pre mňa je eshop neznámy a aj kozmetika, mlieko telové už ale nepoužívam vôbec zvykla som si na tuhé bambucké maslové krémy takže ma toto mlieko nezaujalo. :( Mliek je na trhu až až prijala by som skôr tuhé telové krémy, aj keď sa ťažšie rozotierajú aj tak ich minulej. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zaujala ma stránka, pretože sú tam skutočne nové a nové značky výrobkov, rovnako ako aj značka tohto krému, ktorú som doposiaľ nepočula/nevidela/nezaregistrovala....Zaujímavý a znova Mŕtve more, asi tvoj favorit, čo?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kosmetiku s minerály z mrtvého moře mám ráda jakoukoliv, ale tuhle ještě neznám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zaujalo ma to veľmi Kawar poznam zatial iba z pocutia urcite ho vyskusam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja jsem strasne lina se denne mazat :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Značku Kawar poznám, používala som dlho ich masku a soľ do kúpeľa.. Nič lepšie nie je :-))

    Blog Papi Lapi

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Danka, to je aj 250ml verzia? moje malo 200ml

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fíha Janka, no veru to už neviem nemám ho už doma, ale asi som ja sa pomýlila a napísala zle, lebo aj na stránke je 200ml...každopádne ďakujem za postreh - idem si to prepísať, asi som sa pomýlila....

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!