9. októbra 2013

Rimmel London - Volume Accelerator

Dnes Vám predstavím moju najobľúbenejšiu riasenku čo sa týka značky Rimmel London.
Doma mám ešte nejaké iné od Rimmelu, ale s nimi niesom až tak moc spokojná ako s touto (o nich niekedy nabudúce) tak prečo som s ňou spokojná?

Pár oficiálnych slov - čo riasenka dokáže:


→ hustejšie riasy v jedinom okamžiku
→ viditeľné posilnenie rias do 30 dní
→ zloženie obohatené o PROCAPIL, KERATÍN a KOFEÍN pre regeneráciu rias


Ide teda o objemovú riasenku pre "sexi krivky a regeneráciu".  Ako prvé ma na nej zaujal obal, veľmi sa mi páči a celkovo má netradičné prevedenie. Má len jeden jediný odtieň a to 001 Black.

Má veľkú kefku, ja som si takéto kefky veľmi obľúbila, myslím si že sa s nimi lepšie pracuje (teda aspoň mne určite). Kefka nenaberá zbytočne veľké množstvo farby, aj keď zo začiatku používania sa tam môže zdať, pretože je trošku viacej mokrá a preto ju treba otrieť. Avšak čo sa týka samotného nanášania kefka krásne "rozčeše" riasy, nejak ich nezlepuje a dokonca ich aj natočí. Už pri prvom nanesení sú mihalnice krásne čierne - čo uvidíte aj na fotke. Samozrejme môžete ju aj vrstviť. Nieje vodeodolná - preto sa aj ľahko odličuje. 

Túto riasenku mám už druhú a teda mala som a mám pocit že riasy posilní, hoci ju už teraz nepoužívam pravidelne ale prevažne často. Podľa mňa stojí sa vyskúšanie teda určite za to stojí, hoci niekomu môže prekaziť kúpu jej cena, lebo riasenka stojí 7ml - 8,99€.


Máte aj vy svoju obľúbenú riasenku od tejto značky?

18 komentárov:

  1. Tyjo tak tu jsem snad nikdy neviděla... a to mi přijde, že bych si jí v drogerii všimla... má hezký obal. musím po ní mrknout :))

    Giveaway o Sleek paletku

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak si ju ešte nevidela tak potom ju nájdeš určite v e-shope http://www.rimmel.cz/eshop/oci/ tam ju zoženieš vždy :)

      Odstrániť
  2. Vůbec ji neznám, tý jo, ale udělá pěkné řasy! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To mňa trošku šokuje že ju ani ty nepoznáč, lebo táto riasenka je naozaj dobrá :)

      Odstrániť
  3. Ja som dnes dostala poštu od DM a v nej bol zľavový kupon na práve túto riasenku a tak ked si už teraz urobila recenziu na ňu a hovoríš že je super tak nevidím dôvod prečo si ju neporiadiť ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno? Mne ešte nedošli, tak sa poteším ak dojdú - a aká zľava je na ňu?

      Odstrániť
  4. Z riasenkami od Rimmelu veľmi dobré skúsenosti nemám, ale táto vyzerá super:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja mám doma ešte dve ale s nimi niesom ani ja až tak moc spokojná, ale táto jednoznačne z nich vyniká, len aj jej cena je vyššia.... :)

      Odstrániť
  5. Řasenka ti vytvořila nádherné řasy, budu se po ní muset podívat. :) Miraculous Style GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa poobzeraj - odporúčam ju vyskúšať :)

      Odstrániť
  6. Tohle je moje nej. Řasenka. Je boží :-). Akorát si myslím že moje má trošku jiný obal.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ta vypadá fakt dobře, už jsem v drogérkách viděla, ale zatím zůstávám věrná své essence Get big lashes :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. udělala ti fakt krásné řasy! já s Rimmel řasenkama zkušenost nemám, jsem věrná Maybelline, akorát teď ještě zkouším Catrice. velké kartáčky jsou prostě nejlepší!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Som verná riasenkám od Dermacolu Nutri a Lash Imperial či najnovšie aj Magnumky sa mi osvedčili. Z Rimelu som mala Extra Super ale nevyhovovala mi tak som iné neskúšala.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Fúúha...krásna riasenka...Takže už nebudem dumať nad Rimmelkami, siahnem po tejto...Obal je pekný i keď ma by možno trochu zaskočila úzka tuba, lebo pod tým si vždy predstavím aj úzku kefku... Fakt sú hrubé najlepšie a riasenka vyzerá super!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. paci sa mi ze nezlepuje skvele :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tuto mam a nie som s nou ale vobec spokojna :/ ale 100 ludi,100 chuti :) ja som verna Lorealke false lash wings <3

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!