20. augusta 2013

Rimmel Londom - make up

Dnes Vám prinášam ďalšie zistenie z testovania make-upu značky Rimmel London. Túto kozmetiku mám rada, hlavne som si obľúbila make-up Wake Me Up, avšak ako dopadol v teste tento?
Rimmel London - Lasting Finish 25H make-up (odtieň: 103 True Ivory)




Čo hovorí oficiálny popis?
• dlouhotrvajúci make-up super odolný voči oteru
• revitalizujúci komplex minerálov pre posilnenie pleti
• zvláčňujúce zloženie Aqua Primer pre celodennú hydratáciu
• zbaví pleť stresu a napätia


Make-up mám už pomerne dosť dlho, nejak ho nie a nie minút... Bol otestovaný v bežnom dni ale aj v záťažovom na svadbe. Aké sú moje zistenia?

Make-up má hutnejšiu konzistenciu, preto ho skôr odporúčam nanášať prstami - je to lepšie, na rukách sa trošku oteplí a tým bude tekutejší a tak sa s ním lepšie pracuje. Na leto tým že je hutnejší nieje zrovna najvhodnejší...


Výhody:
Make-up je vysoko krycí - prekryje rôzne nedokonalosti od tých drobných až po tie väčšie. Dobre sa s ním pracuje (prstami) ide to rýchlejšie a jednoduhšie. Dá sa pekne vrstviť a nevznikajú po jeho použití fľaky. Odtieň má schopnosť splynúť s pleťou. Pleť je po použití hladká a jemná na dotyk. Čo sa týka výdrže tak tá je super, vydržal celú svadbu od rána až do neskorej noci. Neotiera sa. Výhodou je pumpička, z hygienických, ale aj dávkovacích dôvodov.

Na vrchnáčiku je zobrazená charakteristická korunka tejto značky.

Nevýhody:
Musím použiť po ňom púder. Keď mám miestami suchšiu pleť, tento make-up mi ju ešte viac presuší a tvorí šupinky. Absencia SPF. Niekedy ho na pleti cítim a z toho zrovna nemám ja nejaký dobrý pocit...

Nateraz mám tento make-up odložený, pretože teraz keď som opálenejšia je na mňa až moc svetlý. O pár mesiacov sa k nemu vrátim. Nateraz mám make-up Wake me up, ktorý je pre mňa najlepší čo sa týka značky Rimmel London.

Odtieň 103 - True Ivory

Máte aj vy nejaký obľúbený make-up od Rimmel London?

4 komentáre:

  1. já na make upy moc nejsem, radši BBčka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Můj oblíbený make-up od Rimmelu je Match Perfection (103 true ivory), ale v létě dávám přednost BB krémům. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten som teda ešte neskúšala, ale chcem lebo aj naň som čítala dosť pozitívne ohlasy, ja na BB krémy teda niesom, áno skúsiť sa ich neštítim ale bežne nosiť to teda nie... :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!