21. augusta 2013

Radox - kúpeľ plný peny

Poznáte tie dni kedy robíte a robíte a neviete kedy sa zastavíte? Po dlhom dni sa cítite zničený a nič sa vám nechce. Takéto dni som zažila aj zažívam stále dookola, nieje to nič nezvyčajné. Avšak, keď už mám taký deň tak sa snažím po ňom zrelaxovať ako najlepšie viem. Takým pomocníkom pri relaxácii je aj pena do kúpeľa. 

zdroj


Dnes to bude konkrétnejšie o pene do kúpeľa - Muscle Therapy

Ako je táto pena charakterizovaná? 

Bylinná pena do kúpeľa, ktorá obsahuje výťažky ženšenu a čierneho korenia. Ženšen pomáha odbúrať stres a čierne korenie zahreje unavené telo. 





Samotný ženšen je exotická bylina pochádzajúca z Číny. Tejto byline sú prisudzované až magické vlastnosti. Preklad slova ženše je "sila zeme v  podobe človeka". Ženšen je doporučovaný na celkové posilnenie organizmu - pôsobí stimulačne a relaxačne na centrálny nervový systém. Doporučuje sa i ako prevencia proti stresu.

Čierne korenie zahrieva svaly a pôsobí stimulačne na krvný obeh a imunitný systém. Vyplavuje z tela toxíny, podporuje trávenie a stimuluje spaľovanie tukov.



Ja osobne čo sa týka kúpeľa nikdy s ničím nešetrím, relaxáciu si chcem vždy naplno užiť. Musím teda povedať že táto pena do kúpeľa Muscle Therapy bohate pení, vôbec netreba s ňou preháňať pre dosiahnutie plnej penovej vane :) Krásne vonia a aj vodu pekne zafarbí do skôr ružovej ako červenej farby.  

Naposledy som ju použila v nedeľu, kedy som si prešla 27km a verte že po turistike je kúpeľ ako balzam na telo i dušu. Do vane som šla vyčerpaná a z vane ako "znovuzrodená". Telo si dokonale oddýchlo a k oddychu dopomohla aj príjemná vôňa. No neviem ako vy, ale kúpeľa na nikdy nevzdám.



Cena 500ml sa pohybuje od 2 do 4Eur.

Táto pena sa mi zapáčila a budem rada ak mi napíšete aké peny ste skúšali vy a či aj vy máte z kúpeľa taký dobrý pocit. 
Do budúcna určite chcem vyskúšať tieto peny: Original, Muscle Soak, Stress Relief a aj novinka Relax vyzerá zaujímavo. 
Informácie o všetkých penách Radox nájdete na stránke: Radox

všetky aktuálne peny do kúpeľa - Radox

3 komentáre:

  1. ja mam Radox strasne rada, cize musia byt super :)

    Inak WELEDA giveaway stale trva! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Značka Radox je celkem fajn, ale já dávám přednost vůním od Baley. :-) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som teda z tej značky popravde toho moc veľa nemala skôr viac som na Radox, ale viem že produkty disponujú tiež krásnymi vôňami :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!