20. augusta 2013

Aloe Vera Gél

Pred mesiacom som zmenila moju dennú rutinu v starostlivosti o pleť. Svoj denný krém som vymenila za niečo iné, čo som doposiaľ nepoužívala. Zmenila som ho za Aloe Vera gél. Bol to risk, pretože moja pokožka nie vždy reaguje na takú dlhodobú zmenu dobre! Ako som teda spokojná s Aloe Vera gélom?


Ku gélu som sa prvý krát dostala vďaka vzorke BioBeauty, písala som o ňom v tomto článku → tu ←. Vtedy mi vzorka úplne sadla čo som priznám sa nečakala. Však predsa len to nieje krém ale gél. Keď som však dostala možnosť niečo zrecenzovať, rozhodla som sa pre tento Aloe Vera gél (bolo to aj vďaka spomenutej vzorke). Tiež som chcela niečo, čo by mohlo nejednu z vás zaujať. 
Zaujať? Mňa samú trápi problematická citlivá pokožka - už som vyskúšala kopu produktov či už z drogérií alebo lekárni (veľa mi z nich sadlo, veľa aj nie), ešte som však neskúšala tento problém riešiť s prírodnou kozmetikou.  

Neviete čo je Aloe Vera?

Aloe Vera je po stáročia známa ako dôležitá prírodná látka používaná na kozmetické účely. Má silné upokojujúce a hojivé účinky a súčasne pôsobí ako zvláčňujúci a vysoko hydratačný gél. Stimuluje krvný obeh a podporuje rast nového kožného tkaniva a prispieva tak k zachovaniu zdravej pleti. Prírodné prípravky z Aloe môžu výrazne zmierniť kožné problémy v období dospievania. Aloe Vera je tiež účinná na popáleniny, regeneruje pokožku po opaľovaní či bodnutí hmyzom.


Čo ešte obsahuje Aloe Vera gél a aké má účinky podľa BiBeauty?

Minerálne soli z Mŕtveho mora obsahujú bohatú zásobu minerálov a stopových prvkov, ktoré okysličujú, vyživujú a regenerujú pleť. Gél dodá pokožke potrebné živiny a po jeho aplikácii sa pleť upokojí. Vyvážená kombinácia prírodných minerálov z Mŕtveho mora a výťažkov z Aloe Vera, prírodného vitamínu E a levanduľového oleja pri pravidelnom používaní Vám pomôže udržať si mladistvý vzhľad. Výborne sa vstrebáva a krásne vonia. Intenzívne hydratuje, zjemňuje Vašu pleť. Zanecháva pokožku jemnú a vláčnu.



Tento gél je naozaj parádna vec. Má zelenkastý nádych a čistú gélovú konzistenciu. Príjemne vonia a vôňa aj trošku pretrváva. Po nanesení a aj po pár minútach je na tvári cítiť príjemný chladivý pocit. Gél som používala na deň. Dobre sa rozotiera a do pokožky sa rýchlo vpije. Moju zmiešanú/mastnú pokožku pekne zmatní. Pokožku zanecháva hladkú a jemnú na dotyk.
Na pokožku vplýva naozaj upokojujúco a hojivo. Zistila som, že je možné gél využiť aj akoby masku, vtedy má exfoliačné vlastnosti a dá sa z tváre zlúpať.
Jeho parádnou vlastnosťou je aj stiahnutie pórov. Teda mne sa zdá že ich mám omnoho menej viditeľné ako pred začatím používania gélu. Od vtedy čo gél používam som nezaznamenala nejaké zhoršenie pokožky. Pokiaľ sa mi nejaká vyrážka objaví tak síce mu dlhšie trvá kým sa s ňou "popasuje" no nakoniec po pár dňoch je preč. Dobre sa naň nanáša make-up. Pokožku nevysušuje!

Gél má 150ml a stojí 6,90€ (pri tom množstve naozaj dlho vydrží)
Kúpiť ho môžete priamo na → e-shope BioBeauty ←

Zaujal Vás tento gél? Skúšali ste niekedy niečo podobné? 
Máte vlastnú skúsenosť s týmto gélom?

10 komentárov:

  1. Mala som vzorku a ta mi sadla tiez som rozmyslala nad kupou len som si nebola ista. Mame rovnaky typ pleti a tiez som ho pouzivala na tvar. Tak si asi ho asi objednam lebo chcem spravit na ich eshope objednavku nejakych veci. Skusila si ho ho pouzit aj na telo? Mne to pride dost skoda ked aloe je vzacne. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Džul priznám sa že na telo som ho nepoužila, hoci sa odporúča používať na celé telo sa som ho používala ako denný krém... Možno je to netradičné, ale na druhú stranu ako píšeš Aloe Vera je vzácne a jeho účinky sú naozaj dobré tak som sa rozhodla pre formu takéhoto testovania a osvečilo sa mi to. :) ...myslím si, že pre niektorých to môže byť aj lepšie a môžu ušetriť dosť penazí, lebo účinky gélu sa mi zdajú byť porovnatelné s lekárenskou kozmetikou... Budem rada ak napíše ako sa tebe gél osvečil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež som mala vzorku,myslím že jednu ešte aj mám a tiež sa mi zapáčil tento gél,pleť bola po ňom príjemná na dotyk,taká hebká a super,ako píšeš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vypadá docela dobře, možná ho vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nielen vyzerá ale aj :) ...skúsila si vzorku? nwm teraz či BioBeauty rozdáva vzorky len vrámci SR alebo aj do ČR, ak si ho neskúšala, skús im napísať či by ti neposlali ak ešte majú :) je 100krát lepšie skúsiť na vlastnom tele a pocítiť účinky :)

      Odstrániť
    2. zasielame vzorky aj do ČR :)

      Odstrániť
  5. Zajímavý gelíček. :-) Láká mě spíše to, že je tam Aloe vera. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To zlákalo aj mňa, však takých výrobkou ani vela nieje :)

      Odstrániť
  6. Tento gél vyzerá veľmi dobre, rada by som ho vyskúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja som mala tiež vorku tohto gélu a mala som po ňom pleť dosť napnutú, čo je na jednej strane dobré, pre vyhladenie, ale na druhej strane je to zvláštny pocit :)

    Pozývam ťa na moju GIVEAWAY - Rexona Maximum Protection dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!