31. mája 2013

Maybelline Gel Eyeliner

Ahojte!
Dnes bude recenzia na gélovú linku: Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner 24H - odtieň: 01 Black. Používam ju už dlho, podarilo sa mi už aj jednu spotrebovať - teraz míňam druhú.
Linku kúpite v škatuľke, takže sa nemusíte báť, že si kúpite už nejakú použitú. Linka je v malom praktickom balení zo skla - hrubé sklo, len tak ľahko sa nerozbije (odskúšané). Vrchnáčik má akoby z hliníka (nie som si však istá, do materiálov na nerozumiem).  V balení sa nachádza aj štetček - jemný. Mne vyhovuje aj pri vytváraní liniek.
                                                   V čom spočíva jej plus a v čom jej mínus?
Výhody:
• vysoká pigmentácia - krásna čierna farba - postačí jeden ťah pre linku
• ľahká gélovo-krémová konzistencia viečka nezaťažuje
• konzistencia nevysychá 
• jednuduchá manipulácia - či už chcete vytvoriť tenkú, alebo hrubšiu linku
• výdrž - 15 hodín bezproblémovo (24h som neskúšala) - pri hrubšej linke sa síce po pár hodinách otlačí, ale linka je stále krásne sýta
• nedráždi citlivé oči
• cena


Nevýhody (všetky len ohľadom balenia):
• niekomu môže vadiť, že štetček nieje nejak spojený s linkou, ako to býva napr. pri tekutých
• štetček po použití treba očistiť
• linka nieje vodeodolná
Podľa mňa, ak hľadáte linku, ktorá má naozaj vydržať celý deň, tak už hľadať nemusíte. 
Určite stojí za to ju vyskúšať! :)
Cena: cca 9 Eur

9 komentárov:

  1. Už o nich dlouho uvažuju...vypadají krásně :)

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádhera, krásné linky! Skvěle zvýrazní oči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Daduš, proč mi to děláš?! Mně linky nesluší:/ Resp. mám docela zapadlý oči a linka na nich neni vidět. Stíny se ještě dají, ale ta linka mě štve. Mám gelovky od Essence v kalíšku a od Dermacolu ve fixu a oboje používám bohužel jen sporadicky. Tyhle Maybelline vypadají hodně dobře, ještě mě zaujaly ty od L'orealu. Jo a máš krásný oči:) Já to řikám furt, že svět neni fér:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám stejný problém, strašně se mi linky líbí, ale kvůli zapadlým víčkům to na mě vypadá prostě blbě :/

      Odstrániť
    2. Tiež mám kamarátku, ktorá linky práve pre to, že ma hlboko zapadnuté oči moc nenosí...síce som ju už dlho nevidela ale pamätám si, že nosila trblietavé tieňe (takej zlatistej farby) a veľmi pekne jej ich oči zväčšili...nejak Vám kočky z osobnej skúsenosti v tejto oblasti neviem poradiť...Sherylis - nikdy nevieš čo sa komu páči, a možno práve niekomu sa páčia tvoje oči :)

      Odstrániť
    3. Tiež mám ten istý problem že mám zapadnuté oči a potom neni linku ani videť :/

      Odstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tý jo, děkuji za recenzi :-) dlouho hledám linky, které vydrží celý den :-) akorát škoda, že nejsou voděodolné :-/

    http://thestoryofginger.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Presne tuto pouzivam a som s nou velmi spokojna.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!