10. mája 2013

Atoderm PP Baume

Pokiaľ vás strápi suchá pokožka, ako mňa, tak mám super typ na pomoc! Lekárenská kozmetika Bioderma má pre mňa jeden nenahraditeľný krém z radu Atoderm - PP Baume anti-récidive. Stretla som sa sním pred 3 rokmi a odvtedy je na mojej poličke neustále!
Ako som sa dostala k tomuto krému?
Od jedného obdobia som začala mať veľmi suchú pokožku. No po čase sa mi vytvorili suché začervenané mapky, ktoré svrbeli. Navštívila som dermatologičku, ktorá zistila že mám atopický ekzém. Tak sa začal malý kolotoč aj s alergologičkou. Predpisovali mi rôzne tabletky a krémy, ale nič nepomohlo. Ja som na internete hľadala nejaké informácie, ako sa táto choroba lieči a z diskusií/komentárov som zistila, že mnohým pomohol práve tento krém. Skúsila som teda na vlastnú päsť liečbu a dodnes to neľutujem! Tak som si ho kúpila a odvtedy čo som ho začala používať, považujem ho za malý zázrak, pretože už po mesiaci mi ekzém výrazne ustúpil a po pár ďalších úplne zmizol. Čo sa týka pokožky už nepociťujem napnutie a ani suchosť. 
Prečo by ste mali tento krém vyskúšať? Aké má vlastnosti?
• určený je pre suchú, veľmi suchú, citlivú a oslabenú pokožku
• zvlhčuje pokožku - po použití krému sa stráca pocit napnutosti a suchosti
• kombinovaním aktívneho vitamínu PP a hydratačných látok posilní kožnú bariéru
• pri svrbiacej pokožke sa tento problém stráca - pokožka nieje podráždená
• okamžite sa vstrebáva - nezanecháva mastný film na pokožke
• bez parfumácie
• hypoalergénny
• pre všetky vekové kategórie - bábätká, deti, dospelý
• dobré je ho používať pri liečbe s kortikoidmi - ja som ho používala aj s nimi, aj po nich a aj súčasne, ako som spomínala je to nenahraditeľný krém
Ak Vás trápi suchá pokožka, určite ho odporúčam skúsiť. Z našej rodiny nie som jediná, ktorá som ho vyskúšala a bola s ním a aj som spokojná. Ak navštevujete dermatológa skúste sa na tento krém opýtať a uvidíte čo vám povie. Na to aké má krém účinky sa mi zdá cena primeraná. 
Cena: 500ml - 21,40 eur
Kúpa krému aj s bližším popisom: Bioderma e-shop
• z vlastnej skúsenosti odporúčam krém používať aj s Atoderm - Moussant gél

ZLOŽENIE:
WATER (AQUA), GLYCERIN, MINERAL OIL (PARAFFINUM LIQUIDUM), ETHYLHEXYL PALMITATE, BIS-PEG/PPG-16/16 PEG/PPG-16/16 DIMETHICONE, NIACINAMIDE, SODIUM ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, ISOHEXADECANE, TOCOPHERYL ACETATE, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, POLYSORBATE 80, DISODIUM EDTA, CITRIC ACID, CHLORPHENESIN, TRICLOSAN.

 Skúsili ste už nejaký Atoderm krém? Boli ste  sním spokojné?

9 komentárov:

  1. Určitě vyzkouším, s Biodermou mám vždycky dobré zkušenosti a pořádnou hydrataci využiju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Trapi ma sucha pokozka a tento krem vyzera super este lepsie je ze neobsahuje parabeny a tiez ze nema vonu. Urcite ho skusim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. moc pěkný článek, hezky napsané, tvůj blog máme ve sledování :)
    Moc rada bych tě také pozvala i k nám na blog na giveaway na značku BODY BASIC, odkaz zde- http://exceedyourshadow.blogspot.cz/2013/05/giveaway-balicek-body-basics.html
    :) K.K.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je super mam ho aj ja no velmi mi chybanejaka pekna vona

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neli aj ja mám rada voňavé mlieka, ale čo sa týka tohto vôbec mi to nevadí :)

      Odstrániť
  5. Neskúšala som ju ale určite ked miniem moju oblúbenú Neutrogenu(neviem kedy sa tak stane :D ) tak ju vyskúšam pretože s Biodermou mám len dobré skúsenosti ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Urcite to vyskúsam mam suchu a citlivú pokožku, pri vybere nevhodneho kremu sa často osypem. Od biodermi používam už dlho micerálnu vodu, ale na tento krem som este nenatrafila. Výborna recenzia

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Anonymný24.5.13

    Malželka ho kúpila na základe tvojej recenzie pre našu malú. Používame ho už dva týždne. Ekzém nezmyzol, ale pokožka je na dotyk hebšia. Pravidelne chodíme s ňou k doktorke. Doktorka túto liečbu schválila, vraj jej ekzém ustúpi, ak ho začala dobre znášať. Dám vedieť ako to po liečbe dopadne. Manželka má rada tvoje články. Ján

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!