8. marca 2013

MDŽ a nový blog o kozmetike

MDŽ a nový blog o kozmetike

Ahojte!
Vítam vás na mojej stránke, ktorá bude možno iba ďalšia do počtu, ale možno aj nie. Nájdete tu recenzie na kozmetické produkty ako nejaké krémi-ky, telové mliečka, líčidlá, laky na nechty a mnoho iný produktov. Samozrejme blog bude aj trošku osobný a tak sa čo to aj o mne dozviete. Chcela by som sa mu venovať čo najviac a čo najlepšie ale nikdy neviete ako to dopadne. Do budúcna na pár mesiacov už mám aj víziu čo by som chcela pre vás pripraviť a ako to spraviť aby som vás o danej veci čo najlepšie informovala, oboznámila vás s ňou a možno aj skritizovala či vynachválila.
A na záver tohto malého úvodu o blogu vám  - ŽENÁM - prajem všetko najlepšie k sviatku  - užite si ho, lebo tento sviatok nás bude čakať až o rok.  



2 komentáre:

  1. Prave som ta nasla takidem preluskat jeden clanok po druhom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak nemám až tak veľa článkov ako ty ale pár sa nájde, snáď sa dozvieš aj niečo nové :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár a želám Vám ešte krásny deň!